Quantcast

Nový obsah a vizuální identita značek TV kanálů NBC

| Tisk

Společnost NBC Universal představila zdokonalené koncepty pro svých 5 mezinárodních televizních kanálů, s premiérovým obsahem zaměřeným na lokální publikum po celé světě.

Na základě rozsáhlého průzkumu společnost NBC Universal provedla investici v řádech milionů dolarů do repositioningu svých pěti klíčových televizních kanálů. Název a logo každého z kanálů získaly nový design odpovídající hodnotám mateřské společnosti Universal.

• Televizní kanál Universal Channel, vlajková loď televizní zábavy, je plný pořadů světové třídy a postav a příběhů s hlubším poselstvím.

13th STREET Universal představuje dramata ze světa zločinu a napětí, s nebezpečím číhajícím na každém kroku.

Syfy Universal je původní scifi a fantasy kanál, nabízející širokou řadu příběhů ze světa fantazie.

Diva Universal je kanálem pro ženy, které žijí naplno, s výbornou směsicí dramatu, odpočinku a nekompromisních reality show.

Studio Universal představuje nejlepší světové filmy a příběhy, jež se za nimi skrývají.

Název divize společnosti NBC Universal’s Global Networks se spolu s tím mění na Universal Networks International, název, prezentující přední světovou pozici této společnosti v oblasti televizní zábavy. Universal Networks International přináší kvalitní náplň a výjimečné programové značky více než 150 milionům diváků po celém světě.



Roma Khanna, prezidentka společnosti Universal Networks International & Digital Initiatives, říká: „Věříme, že skvělá zábava je univerzální a zavázali jsme se přinášet našim divákům tu nejlepší televizní zábavu z celého světa. Tato investice a naše zaměření na 5 hlavních programových značek s původní náplní nejvyšší kvality vytvoří účinné propojení mezi celosvětovým dosahem sítě a potřebami našich publik v jednotlivých lokalitách. Revitalizované portfolio našich světových značek pomůže ještě více zlepšit vztahy mezi diváky a našimi kanály, jejichž programová náplň bude nyní ještě zábavnější a přínosnější.“

Společnost Universal Networks International podpoří repostioning svých pěti klíčových značek premiérovým a původním programovým obsahem. Nové investice do původní tvorby vyústí v exkluzivní světovou premiéru nových pořadů, které se na kanálech Syfy a 13th STREET Universal objeví v říjnu 2010. Programová náplň těchto kanálů bude posílena obchodními smlouvami uzavíranými po celém světě, novou studiovou tvorbou, původní tvorbou společnosti NBCU International TV Productions (v čele s Denisou O’Donoghue) a ziskem práv na uvádění dalších 360 pořadů, které podpoří digitální spuštění programu Syfy na internetu a další internetové aktivity společnosti Universal Networks International.

Revitalizace značek je součástí právě probíhající expanze společnosti Universal Networks International. Expanze, původně nastartovaná koupí společnosti Sparrowhawk v roce 2007, spouští po celém světě nové televizní kanály, jejichž počet se z původních 14 v roce 2007 vyšplhal na 70 v roce 2009. Prioritou stále zůstává zavedení digitálního vysílání ve všech klíčových platformách a zvýšení počtu kanálů Universal Networks International na 100 v roce 2010.

V České republice a na Slovensku ze skupiny kanálů NBC Universal vysílá pouze seriálový a filmový kanál Hallmark Channel.

redakce





Reklama




Vybrané články