Quantcast

Nový image stanice Romantica

| Tisk

Nový vzhled připravila přední agentura Ostra Delta

RomanticaLondýn, 15. října 2002 - Londýnský výrobce a distributor tématických kanálů, firma Zone Vision, připravila změnu image své úspěšné stanice Romantica.

Novou image televizní stanice Romantica připravila přední mezinárodní agentura působící v oboru komunikace televizního designu se sídlem v Madridu, Miami, New Yorku a Kataru, která od roku 1988 pracovala pro více než 50 televizních stanic na celém světě. Nová identita televizní stanice 100 % věnované telenovelám je založena na novém logu a novém identifikačním balíčku, inspirovaném prvky jako je ženskost, bohatsví, osud a láska. Ve spolupráci s agenturou Ostra Delta se Zone Vsion rozhodlo vytvořit moderní jednotný vzhled stanice Romantica na celém světě.

"Naše spolupráce se stanicí Romantica byla úžasná," řekl Jean de Vivie, ředitel Ostra Delta. "Zadání od klienta bylo jasné, pracovali jsme s lidmi, kteří naslouchali našim názorům a pochopili strategický význam značky. Bylo to jako ve snu."



Stanice Romantica je dostupná více než 5 milionům lidí v 26 zemích Evropy, které zahrnují Polsko, Rusko, Chorvatsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko, Slovensko, Řecko, Turecko, Litvu a Českou republiku.

Romantica uvádí nejlepší latinskoamerické telenovely. Dramatické příběhy vášně a žárlivosti, politiky a moci, zločinu a zklamání zaujmou diváky, kterým nabízí skutečný únik od reality života do nádherného světa. Stanice si od svého uvedení na trh v květnu 1998 v Polsku získala velké množství věrných diváků a zúročila již tak dost velký úspěch žánru telenovel v Jižní Americe a Evropě.

Tisková zpráva
došlo:





Reklama




Vybrané články