Quantcast

Diskuse

Uzamknuté diskusní vlákno , sekce: Příjem DVB-T

DVB-T a antána

Dobrý den všem odborníkům , mám dotaz na příjem DVB-T Slovenských programu ve Slezsku pokud je lze chytat a pak druhá otázka zda-li existuje anténa společně vertikální s horizontální dneska řečeno 2v1 díky za odpovědi bez narážek jsem laik

JackBauer
Registrace: 12/2015
Příspěvků: 44
Stránka: [ 1 ] 2 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 70
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: DVB-T a antána

či je možné niekde nejaké programy prijímať ti asi ťažko niekto povie na diaľku a navyše s tvojim "upresnením" ve Slezku.
U DVB-T je možné že v celom okolí to nie je možné a práve v tvojom dome bude nejaký dobrý obraz ktorý to umožní. Alebo naopak, všetci áno a na tvojom mieste tma.
1/ pozri po okolitých domoch či majú antény, ktoré by mohli smerovať na nejaký slovenský vysielač.
2/ zájdi do odbornej firmy a opýtaj sa či je bežné mať v tvojom mieste bydliska SK programy
3/ ak je odpoveď na 80% áno má zmysel buď kúpiť anténu a skúšať alebo keď si na to netrúfaš zavolať firmu, ktorá to urobí za teba.

2 v 1 ti asi nepomôže, budeš zrejme potrebovať jednu anténu vertikálne na SK programy jedným smerom a inú na ČR programy nasmerovanú iným smerom.

Dagy2
Registrace: 11/2010
Příspěvků: 4 159
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: DVB-T a antána

Bud horizontál nebo vertikál paskvil na obojí neexistuje.2/ to záleží kde bydlíš a zda nemáš směrem na východ překážky jako kopce adt. To ti nikdo neřekne jestli to pujde nebo né.Co sousedi ty něco chytají?

koax
Registrace: 2/2008
Příspěvků: 2 326
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: DVB-T a antána

no paradoxem je že mám všechny tři vysílače v zakrytu to je Hošťálkovice , Visla Skřičné , Žilina , bydlím přesně na těchto souřadnicích 49.9898711N, 18.0015522E , sousedi tady na vesnici je věkový průměr 75 let od nich pomoc nehledám a navíc jak píšu výše stačí na polsko a česko jedna antén a jeden směr

JackBauer
Registrace: 12/2015