Quantcast

Atmedia útočí na 3% podíl na sledovanosti

| redakce | tisk

V červenci tohoto roku dosáhlo mediální zastupitelství Atmedia podíl na sledovanosti 2,9% ve své nákupní cílové skupině diváků 15-54 let, což představuje meziměsíční nárůst o 24%. Za tento výsledek vděčí především vyššímu podílu mezi mladšími diváky ve věku 15-34 let, který dosáhl úrovně 3,5%. V mladší cílové skupině 15-24 let dosáhl souhrnný podíl dokonce 4,4%.

Za úspěšnými nárůsty podílů na sledovanosti stojí především hudební televize Óčko, která po vstupu do MUX3 téměř zdvojnásobila svůj podíl na sledovanosti ve všech zmíněných cílových skupinách. Ani ostatní stanice z portfolia Atmedia nezaostávaly. V prvním prázdninovém měsíci většina z nich také přilákala diváky k obrazovkám a výrazně zvýšila svůj podíl na sledovanosti.

Atmedia útočí na 3% podíl na sledovanosti
▲ Atmedia útočí na 3% podíl na sledovanosti

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

V základní cílové skupině diváků 15-54 let meziměsíčně výrazně navýšilo podíl na sledovanosti AXN o 44%, TV Paprika o 36%, Universal Channel o 35%, dokumentární stanice Spektrum a stanice pro děti Minimax o 19%.

Portfolio stanic Atmedia prochází v tomto období velkými změnami. Po vstupu hudební stanice Óčko do celoplošného digitálního vysílání ji budou následovat i další tematické kanály. Atmedia je tudíž připravena útočit na ještě vyšší podíly na sledovanosti.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články