Quantcast

Skylink a SP: Nejlepší podmínky našim loajálním zákazníkům

| redakce | tiskobrázek k článku: Skylink a SP: Nejlepší podmínky našim loajálním zákazníkům

Lucemburská společnost M7 Group dnes oznámila další úpravu Servisního poplatku - zvýšení SP se tentokrát týká klientů, kteří chtějí zaplatit poplatek na období 24 měsíců.

Poslední úprava v ceníku Servisního poplatku proběhla relativně nedávno - od 1.2.2014 platí vyšší ceny SP. Další změna přijde od 1.6.2014. Jaké jsou důvody k úpravě Servisního poplatku?

"Nejlepší komerční podmínky chceme nabízet našim loajálním zákazníkům, kteří nám platí pravidelně každý měsíc přes SIPO nebo inkasem z účtu," vysvětlil na dotaz webu parabola.cz Jaromír Glisník, člen představenstva společnosti M7 Group, která služby Skylink a CS Link provozuje. "U těchto zákazníků jsou naše náklady na obsluhu nejnižší," tvrdí.

"Až dosud byla však cena u pravidelné platby stejná jako cena při 24 měsíčním poplatku. Výše 24 měsíčního poplatku se od 1. 6. změní, aby to lépe odráželo naše náklady. Nynější i budoucí. Zákazníci, kteří se rozhodnou 24 měsíční platbu uhradit do 31. 5. 2014, zaplatí původní hodnotu Servisního poplatku stanovenou před dvěma roky na další dva roky," dodává.

Servisní poplatek hradí zákazníci platforem Skylink a CS Link za služby, které jim poskytuje pro příjem základní nabídky DIGITAL a DIGITAL HD. Servisní poplatek nemusí platit klienti, kteří mají balíček (balíčky) s placenou televizí.





Reklama




Vybrané články