Mediaresearch se stal členem holdingu Nielsen
| redakce | tiskDnes byla podepsána smlouva, podle které ACNielsen Netherlands odkoupil 51% podíl ve společnosti MEDIARESEARCH. Toto strategické partnerství přinese společnosti Mediaresearch další šíření české měřicí technologie a posílení stávajících projektů zejména na zahraničních trzích.
Zbývající podíl 49 % ve společnosti Mediaresearch vlastní i nadále společnost Admosphere (UK) Ltd, za kterou stojí Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková a Michal Jordan. Dosavadní strategie Mediaresearch se nemění, s novým společníkem je dohodnuto, že bude zachován vývoj českých technologií, stejně jako stávající zaměření společnosti a rozsah nabízených produktů.
Vedle toho přinese strategické partnerství společnosti Mediaresearch a jejím stávajícím i budoucím klientům možnost využívat i technologie a produkty Nielsen, společnosti rovněž chtějí využít synergií a nabídnout trhu nové výzkumné produkty.
V České republice tak budou vedle sebe působit a doplňovat své služby pro klienty dvě sesterské společnosti holdingu - stávající společnost ACNielsen Czech Republic, zabývající se zejména retailovým monitoringem (co lidé kupují), a Mediaresearch, měřící média (na co se lidé dívají), který bude v druhé polovině letošního roku přejmenován na Nielsen Admosphere. Do pětičlenného představenstva společnosti byli jmenováni Tereza Šimečková a Michal Jordan, kteří budou současně působit i jako výkonní ředitelé, dále Kyriakos Kyriakou, ředitel společnosti Nielsen pro Východní Evropu, a zároveň jednatel společnosti ACNielsen Czech Republic, a Alain Couttolenc a Vittorio Sala, lídři mediální části společnosti Nielsen pro Evropu.
„Jsme velmi rádi, že dlouhá jednání vyústila do úspěšného konce pro obě strany
,“ komentuje novou situaci Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva Mediaresearch a pokračuje: „Tímto spojením se naší společnosti otvírají nové možnosti růstu a současně ho chápu jako ocenění práce celého týmu skupiny Mediaresearch
.“
Místopředseda představenstva Mediaresearch Michal Jordan dodává: „Věříme, že toto spojení nám umožní další rozvoj a posílení naší pozice na domácím a zahraničních trzích a že přinese nové projekty, které budou přínosné pro naše stávající i nové klienty
.“
Členy holdingu Nielsen se stávají i všechny společnosti ve skupině Mediaresearch - dceřiné společnosti, ve kterých Mediaresearch drží většinový podíl - Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia, Mediaresearch Bulgaria.
zdroj: Mediaresearch