Quantcast

Atmedia ČR a Viacom CEE uzavřeli dohodu o prodeji reklamních časů

| redakce | tisk

Mezinárodní společnost Viacom International Media Networks (VIMN) uzavřela dohodu s mediálním zastupitelstvím Atmedia ČR, týkající se exkluzivního prodeje reklamního prostoru na dětském kanálu NICKELODEON s platností od 1. října 2014.

Nickelodeon je celosvětově nejoblíbenější dětský kanál, jehož globální obchodní model je postaven na myšlence - děti jsou vždy na prvním místě. Na českém trhu je Nickelodeon primárně zaměřen na zábavu pro cílovou skupinu dětí ve věku 4 až 14 let, ale díky své rozmanité programové nabídce globálních hitů světové animace, jakými jsou Želvy Ninja, SpongeBob v kalhotách, Kung Fu Panda, Tučňáci z Madagaskaru nebo sitcom Sam & Cat, Nickelodeon zasahuje mnohem širší demografickou skupinu diváků.

Bartosz Witak, generální ředitel VIMN pro střední a východní Evropu a Izrael, řekl: "Nickelodeon v uplynulém období vykázal významný pokrok na českém trhu a za uplynulé období zaznamenal nárůst sledovanosti a to v horizontu pouhých několika měsíců. Považuji dohodu s Atmedia za logický krok a cestu, jak nejlépe zhodnotit úspěch kanálu.“

Petr Majerik, generální ředitel Atmedia řekl: "Nickelodeon je pro nás významná televizní stanice, která výrazným způsobem posílí portfolio námi zastupovaných dětských TV kanálů. Jsme přesvědčeni, že takto silná obchodní značka potřebuje speciální péči, aby její monetizace probíhala tím nejlepším možným způsobem."

Nickelodeon je jednou z klíčových součástí portfolia placených televizních kanálu VIMN v regionu střední a východní Evropy. Z výsledků měření sledovanosti v jednotlivých zemích vyplívá, že v současnosti Nickelodeon zaujímá vedoucí postavení na trzích v Chorvatsku a Maďarsku a druhé místo na mediálním trhu v Rumunsku. Je třeba též připomenout, že obdobná dohoda mezi Atmedia a VIMN již existuje také v Maďarsku.

Atmedia je přední mediální zastupitelství tematických TV a nových médií v regionu střední a východní Evropy.

Atmedia ČR, jakožto nezávislé mediální zastupitelství, reprezentuje v současnosti na trhu v ČR 33 tematických TV kanálů.

Viacom International Media Networks (VIMN), je divizí společnosti Viacom Inc (NASDAQ: VIA, VIAB). Portfolio VIMN tvoří mnoho celosvětově nejpopulárnějších multimediálních zábavných masmédií, jakými jsou kanály Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA nebo MTV. Viacom prezentuje své portfolio po celém světě a je přítomen a prezentován ve více než 600 milionech domácností, 160 zemích a 34 jazykových mutacích, prostřednictvím 166 lokalizovaných a provozovaných televizních kanálů a dalších více než 550 digitálních médií, mobilních a TV zařízení.

zdroj: atMedia





Reklama




Vybrané články