Quantcast

Skupina Nova si v zimních identech hraje se světlem a vybízí ke sdílení

| redakce | tisk

Skupina Nova představila na svých obrazovkách zimní kampaň tzv. identů, kterými prokládá svůj program. Nová kampaň volně navazuje na slogan podzimu „Jsme součástí Vašich příběhů“, ale posouvá jej do aktivnější roviny ve formě „Sdílejme spolu příběhy“. Televize připravila pro diváky celkem 8 různých variant identů.

Koncept zimních identů Novy je založen na hře s magickou mocí světla. Světlo jako symbol rozzářené vánoční atmosféry je v naší kampani zdrojem překvapení, hravé radosti, kreativity a sdílení emocí. Světlo podněcuje děj, který zažehne kruh s logem naší televize a rozzáří atmosféru okolo něj,“ vysvětluje Alan Záruba, kreativní ředitel skupiny Nova.

Motto kampaně „Sdílejme spolu příběhy“ se odráží od fenoménu sociálních sítí. Stejný prožitek zažívají i televizní diváci, když v jednom okamžiku sdílejí emoce, příběhy a informace. Televize prostřednictvím svých obrazovek sdílí s diváky radost z předvánoční atmosféry, vánoční nadílku, oslavu nového roku i zimní radovánky.

Chceme diváky nejen bavit naším programem, ale chceme s nimi sdílet aktivně i jejich emoce a zajímavosti prostřednictvím celého portfolia činností,“ doplňuje Alan Záruba.

Vybrané identy jsou ke zhlédnutí zde:

Zimní kampaň skupiny Nova připravil kreativní tým Alana Záruby ve spolupráci s režisérem Tomášem Medkem a kameramanem Richardem Řeřichou. Výtvarnou stránku identů zpracovali Radovan Černý a Tomáš Polívka, scénu připravil architekt Martin Krejzlík.

zdroj: Nova





Reklama




Vybrané články