Quantcast

Maciej Tkacz ředitelem marketingu pro střední Evropu v Discovery

| redakce | tisk

Společnost Discovery Networks CEEMEA (střední a východní Evropa, Blízký východ a Afrika), divize společnosti Discovery Communications, největšího poskytovatele placeného televizního obsahu na světě, jmenovala Macieje Tkacze ředitelem marketingu pro střední Evropu.

Tkacz stanul v čele integrovaného komunikačnímu týmu pro sloučené portfolio kanálů Discovery a Eurosport letos v září. Jeho přímým nadřízeným je Olgierd Dobrzyński, oblastní manažer společností Discovery a Eurosport pro střední Evropu.

V nově vytvořené funkci bude Maciej Tkacz řídit marketingové a komunikační strategie v regionu a podporovat rozvoj hlavních značek včetně Discovery Channel, TLC a Eurosport. Bude odpovědný za veškerou marketingovou komunikaci, propagaci ve vysílání, digitální a B2B aktivity s 360° přístupem.

Maciej Tkacz ředitelem marketingu pro střední Evropu v Discovery
▲ Maciej Tkacz ředitelem marketingu pro střední Evropu v Discovery

Vytvořením nové pozice vedoucího marketingu pro střední Evropu jsme chtěli zajistit komplexní přístup ke komunikaci a spolupráci s obchodními partnery. Jsme přesvědčeni, že Maciej Tkacz přinese svěží pohled na naše obchodní aktivity a přispěje k dalšímu rozvoji našich značek na polském, maďarském, českém a slovenském trhu,“ říká Olgierd Dobrzyński, viceprezident a oblastní ředitel pro střední Evropu společnosti Discovery Networks CEEMEA & Eurosport.

Maciej Tkacz má 14 let zkušeností z managementu v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží (Procter & Gamble), kde byl odpovědný za 50 trhů v Evropě, Asii, Africe a na Blízkém východě.





Reklama




Vybrané články