Quantcast

Klienti si stěžují na prudké zdražení služby O2TV

| redakce | tisk

Některým klientům společnosti O2 se nelíbí zdražení některých televizních balíčků až na dvojnásobek. Společnost uvedla, že o změnách klienty informovala několika způsoby a v dostatečném předstihu.

"Prověřujeme změnu v nabídce O2 TV z toho důvodu, že se nám nashromáždilo několik podnětů od lidí, kteří si na provedení této změny stěžují," řekl Českému rozhlasu Radiožurnál Martin Drtina, mluvčí ČTÚ (Český telekomunikační úřad). Podle ČRo společnost O2 ukryla informaci o změnách do přílohy elektronického vyúčtování, což mohli zákazníci vnímat spíš jako reklamní sdělení. Píše web RadioTV.cz.

O2 uvedla, že každý zákazník byl v zákonné lhůtě minimálně 30 dní před plánovanou změnou informován o novém tarifu na faktuře. Firma také poslala zákazníkům SMS s upozorněním a změny v tarifech byly vysvětleny i v periodiku o O2 TV. Pokud zákazník se změnou tarifu nesouhlasí, může službu O2 TV vypovědět bez jakékoliv sankce.

Změny v ceníku O2 TV mají souviset se zjednodušením nabídky - ze 47 tarifů a balíčků došlo k redukci na 3 tarify.





Reklama




Vybrané články