Quantcast

Stanice TLC mění vizuální styl. Pohraje si s emotikony

| redakce | tisk

Televizní společnost Discovery Networks CEEMEA dnes oznámila spuštění komplexní celoregionální kampaně na podporu značky TLC, hlavního kanálu zaměřeného na ženy. Kampaň je založena na originálním konceptu „OMG with heart“ a zavádí do komunikace s diváky ve vysílání i jinde tzv. emotikony.

Staví na dvou základních hodnotách kanálu TLC - překvapení a emocích - a připomíná pro stanici zásadní pořady, které vypráví úžasné lidské příběhy, na něž diváci silně reagují. Kampaň doprovází nová osvěžující grafika s jasnými barvami a modernizovaným logem.

Stanice TLC mění vizuální styl. Pohraje si s emotikony
▲ Stanice TLC mění vizuální styl. Pohraje si s emotikony

Emotikony jsou základním stavebním kamenem dnešní popkultury. Jsou univerzálně srozumitelné jako vyjádření emocí a zážitků. TLC nyní využívá sílu emotikonů typicky užívaných na sociálních sítích k navázání spojení se svými diváky na televizních obrazovkách i mimo ně.

Pomocí vlastní knihovny emotikonů představí TLC rozmanitost programové nabídky a skutečné postavy dosud nevídaným způsobem.

Stanice TLC mění vizuální styl. Pohraje si s emotikony
▲ Stanice TLC mění vizuální styl. Pohraje si s emotikony

Kanál TLC zahájil provoz před pěti lety a v současné době je nejsledovanějším zábavním kanálem pro ženy v regiony střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky a nejšíře distribuovaným ženským kanálem na světě. Jsme přesvědčeni, že emotikony jsou nejlepším prostředkem k vyjádření a zdůraznění široké škály emocí a rysů postav, které v pořadech TLC vystupují, a to vtipným, vřelým a upřímným způsobem. Tím, že nyní oslovujeme mladší a širší publikum, poskytujeme našim distribučním a reklamním partnerům ještě zajímavější a hodnotnější produkt,“ říká Paul Welling, viceprezident společnosti Discovery Networks CEEMEA.

Reklamní kampaň „OMG with heart“ je dílem interního týmu pod vedením Stephena Royleho, kreativního ředitele Discovery Networks CEEMEA. Má několik kreativních částí s využitím emotikonů (např. brandový spot), předěly a proma ve vysílání, inzerci v tisku, venkovní vizuály i digitální složku, odrážející hravost, odvahu a pozitivní náboj TLC. Sociální média budou v kampani hrát zvlášť důležitou úlohu. Fanoušci TLC budou moci zábavným způsobem vyjadřovat své pocity a spojovat je s emocionálně silnými momenty hlavních pořadů na TLC speciálním on-line generátorem „hlášek“ na internetových stránkách stanice (Meme Generator).

Tematicky se kampaň zaměří na programové pilíře kanálu TLC - svatby, vaření, rodinu a mezilidské vztahy, zdraví, životní příběhy, fitness a milostné vztahy, konkrétně pak na nové řady hlavních pořadů, které tvoří image kanálu jako Cake Boss a Say Yes to the Dress, i na premiéry nových seriálů jako Two in a Million, My Extreme Excess Skin, Single Dad Seeking a Fat Chance (naleznete v druhém dokumentu).

zdroj: Discovery





Reklama




Vybrané články