Quantcast

Trikolor TV má 12 milionů zákazníků

| redakce | tiskobrázek k článku: Trikolor TV má 12 milionů zákazníků

Největší ruská satelitní DTH platforma Trikolor TV překročila v pondělí 15.8.2016 hranici 12 milionu zákazníků. Z toho 63,3% klientů sleduje programovou nabídku ve vysokém rozlišení (HDTV).

Od 1.1. do 15.8. přešlo na příjem HD programů 904.500 klientů. Celkový počet předplatitelů HD programů vzrostl o 15 procent na 7,59 mil. domácností.

Hlavními důvody pro růst počtu předplatitelů od června do srpna je nárůst sledovanosti během velkých sportovních akcí, nástup dalších HD programů výměna starých přijímacích zařízení za nové s podporou HD.

V roce 2017 hodlá Trikolor TV ukončit vysílání ve starém formátu MPEG-2 a dále se zaměřit na rozšiřování programů v HD a Ultra HD.

V minulých dnech začal operátor platformy Trikolor TV testovat vysílání v novém kompresním standardu signálů v HEVC. K dispozici je zákazníkům Trikolor TV celkem 6 HD programů v HEVC, které aktuálně může přijímat zhruba 600 tisíc abonentů.

HEVC je kompresní standard, který přináší nové možnosti v oblasti televizního vysílání. Ve srovnání s předchozími formáty MPEG-2 a MPEG-4 umožňuje HEVC významně zvýšit počet programů a kvalitu obrazu na stejné šířce pásma. HEVC vytváří další potenciál pro rozvoj dalších projektů a služeb Trikolor TV.

K 15.8.2016 měli abonenti Trikolor TV ze satelitů Express AMU1 a Eutelsat 36B celkem 240 televizních a rozhlasových programů v rámci hlavního placeného balíčku Edinyj. Spolu s prémiovými programy mohou zákazníci sledovat až 276 stanic.





Reklama




Vybrané články