Quantcast

Trikolor TV: 12,14 mil. zákazníků, růst příjmů o 20 procent

| redakce | tisk

Největší ruský operátor Trikolor TV potvrdil i v roce 2016 vedoucí pozici na ruském trhu s placenou televizí. Meziročně se tržby operátora zvýšily o více než 20 procent a počet abonentů HD programů o téměř 30%.

Trikolor TV měl na konci roku 2016 celkem 8,5 milionu abonentů z celkového počtu 12,14 milionu zákazníků. Roční ARPU dosáhl 1495 rublů (tj. 640 Kč).

Od 1. ledna do 31.12.2016 se počet abonentů Trikolor TV zvýšil o 340 tisíc - z 11,8 milionu na 12,14 milionu předplatitelů. V roce 2016 získal operátor 760 tisíc nových zákazníků. Počet předplatitelů HD stanic se zvýšil o 28,8% a dosáhl 8,5 milionu domácností. To znamená, že 7 z 10 zákazníků Trikolor TV sleduje programovou nabídku v HD rozlišení.

Operátor také vykazuje velmi silný růst příjmů. Roční příjmy Trikolor TV se oproti roku 2015 zvýšily o 20 procent ze 14,85 miliard rublů na 17,9 miliard rublů. Výsledky odpovídají plánům provozovatele pro rok 2016.

Hlavními důvody pro trvalý růst společnosti je efektivní rozvoj, inovační strategie a důvěra spotřebitelů ve značku Trikolor TV. Provozovatel Trikolor TV úspěšně rozvíjí nabídku v HD ale nově také v UHD. Aktuálně může programy v HEVC/H.265 sledovat již 1,5 milionu předplatitelů.

Dne 20. dubna loňského roku Trikolor TV zahájil proces přechodu z formátu MPEG-2 na MPEG-4. Zákazníci mohou vyměnit staré přijímací zařízení za nové a to za výhodných podmínek.

Operátor během loňského roku rozšířil počet svých prodejen po celém Rusku, vylepšil zákaznickou podporu, mobilní verzi časopisu Trikolor TV Magazine, AVoD (obsah s reklamou) a TVoD (platba za shlédnutí obsahu). Videotéka Trikolor TV aktuálně obsahuje kolem 10 tisíc titulů.

Během roku 2016 Trikolor TV zařadil řadu nových programů, včetně TNT HD, Match! TV v HD, NTV HD, Mezzo, Mezzo Live HD, Dom Kino Premium HD, History HD, Planeta HD a program v UHD - Fashion One 4K a dále kolem 50 nových stanic. Trikolor TV nabízí tři nové vlastní stanice Naš Kinoroman HD, Naš Detektiv HD a Naše Ljubimoje HD. Na konci roku 2016 bylo součástí nabídky Trikolor TV celkem 269 programů, včetně 48 v HD rozlišení a 3 v Ultra HD a stejně tak 40 rozhlasových stanic.

Rozvojová strategie Trikolor TV pro roky 2017 až 2019 počítá s hlubší penetrací hybridních a interaktivních služeb. V roce 2017 provozovatel plánuje rozvíjet dodávku televizního signálu na tablety, smartphony a přinášet televizní obsah mimo domácnost. Společnost chystá další rozšíření on-line knihovny Kino Trikolor TV, nových stanic ve formátu HEVC a rozšiřování nabídky v UHD.





Reklama




Vybrané články