Quantcast

Trikolor TV má 12,15 mil. zákazníků

| redakce | tisk

Největší ruská satelitní platforma Trikolor TV měla na konci prvního čtvrtletí 2017 celkem 12,15 milionů zákazníků. Většina z nich již sleduje programy ve vysokém rozlišení (HDTV).

K 31.3.2017 měla služba Trikolor TV celkem 12,15 mil. klientů. Během prvního čtvrtletí se počet zákazníků s HD zvýšil na 8,7 milionu. Znamená to, že 71,6 procent klientů Trikolor TV již sleduje programy v HD.

Trikolor TV se považuje za jedinou multistandardovou platformu v Rusku, která rozvíjí své služby v HD a Ultra HD rozlišení, včetně využívání pokročilé komprese videa, včetně HEVC (H.265). Od zahájení vysílání v novém formátu v létě 2016 sleduje stanice v HEVC již 1,77 mil. předplatitelů. Během prvního čtvrtletí se počet zákazníků s HEVC přijímači zvýšil o 21 procent.

Příjmy Trikolor TV během prvního kvartálu 2017 činily 4,4 miliardy rublů (včetně DPH), což je o 11,4 procent více než ve stejném období loňského roku. Během posledních dvou let se tento ukazatel zlepšil o více než 60 procent.

Trikolor TV rozvíjí své služby jako multiscreen či vylepšenou službu Kinozaly.

V září 2016 provozovatel Trikolor TV ve spolupráci se satelitním operátorem Eutelsat uvedl do komerčního provozu obousměrné satelitní připojení k internetu. Od dubna 2017 mohou Satelitní internet využívat s neomezeným tarifem za 990 rublů měsíčně (tj. cca 436 Kč).

Trikolor TV nyní pro diváky v evropské části Ruska (satelity Express AMU1 a Eutelsat 36B) v rámci balíčku Edinyj nabízí 257 programů, včetně 40 v HD a 40 rozhlasových stanic. S dalšími balíčky je klientům dostupných 298 televizních a rozhlasových programů, včetně 48 v HD a 4 v Ultra HD.





Reklama




Vybrané články