TaT se chce zaměřit na placené kanály
| redakce | tiskKONFERENCE BROADBAND TV NEWS/TELENOR: Dodavatel dekódovacích karet TRADE and TECHNOLOGY (TaT) má v současné době 200 tisíc aktivních přístupových karet a z toho 30 tisíc klientů společnosti si objednalo některé z placených programů. Vyplývá to z informací, které dnes představil Jaromír Glisník, výkonný ředitel společnosti TaT.
J.Glisník dnes přiblížil, že TaT chce budovat nabídku placených programů. V jednání v současné době jsou stanice Viasat History, Viasat Explorer, Spice a JimJam. Na kartách tohoto distributora se objeví i nový filmový kanál Nova Cinema, který bude umístěn do základní nabídky a příjem bude možný bez dalších poplatků.
Na českém trhu vedle CS LINK nyní působí satelitní platformy Digi TV (Intelsat 10-02) a UPC Direct (Astra, 19,2°E).