Quantcast

Česká televize je počtvrté Dobrou značkou

| redakce | tisk

Čtenáři časopisu Readers Digest v 16 evropských zemích hlasovali o nejdůvěryhodnějších značkách v desítkách nejrůznějších oborů. Mezi televizními stanicemi první místo obhájila Česká televize. Stejný úspěch potvrdil i veřejnoprávní Český rozhlas.

V České republice bylo rozesláno 15 500 anketních lístků. V celé Evropě pak mohlo hlasovat 586 593 čtenářů. Vyhodnocení si už tradičně vzala na starost významná britská agentura Wyman and Dillon Ltd.

Česká televize zatím zvítězila ve všech čtyřech ročnících, od doby, kdy byla mezi soutěžící zařazena kategorie Nejdůvěryhodnější televizní stanice. „Dobrá značka je cenou za důvěryhodnost. Zatímco komerční stanice bojují o sledovanost, Česká televize se uchází o důvěru diváků. Tato cena snad dokazuje, že se nám to daří,“ řekl po převzetí ocenění mluvčí České televize Ladislav Šticha.

Průzkum se vedle důvěryhodnosti značek ptal také na důvěryhodnost různých společenských institucí. Například manželství důvěřuje 71% Čechů, což je překvapivě o deset procent více než v Evropě. Na opačném konci žebříčku se umístila vláda a právní systém, kterým nedůvěřuje 86% dotázaných. Mezi nejdůvěryhodnější povolání patří už tradičně hasiči, kterým věří 96% čtenářů, následují piloti s 90% a lékaři se zdravotními sestrami s důvěrou 87% hlasujících.

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články