Quantcast

euronews se představil v novém kabátě

| Tisk

logo Panevropský zpravodajský kanál euronews prošel radikální změnou - nejdůležitější za 15 let historie stanice. Ve středu 4. června 2008 ve 20:00 hodin se divákům představil s novým logem, grafikou, znělkami, novými webovými stránkami a novou marketinkovou kampaní.

Nová podoba euronews vznikala 2 roky a je pod ní podepsána FFL Paris. Z nové tváře euronews byla odstraněna typická modrá barva Evropské unie a nahrazena novou podobou - logo je umístěno v pravém horním rohu v jiném typu písma, nad názvem stanice je velký bílý bod, který se využívá v mnoha grafických předělech euronews. Nově se název stanice píše versálkami - tedy euronews. Během magazínů překvapivě není na obrazovce logo stanice, podobně ani v reklamních spotech. Divák tak postrádá důležitou informaci - kterou stanici sleduje. V pravém dolním rohu je čas ale jen aktuální počet minut. Hodinu euronews neuvádí především z důvodu vysílání programu v několika časových pásmech.

Důvodem k velké proměně euronews, jak přiznává Michael Peters, managing director této televize, byla snaha se odlišit na konkurenčním trhu pěti největších zpravodajských kanálů. V sektoru zpravodajských kanálů se za největší značky považují BBC World News, CNN International a dokonce i Al Jazeera, která nepatří mezi nejsledovanější zpravodajské TV v Evropě.

logo Televize euronews letos v lednu oslavila 15 let od zahájení vysílání a dnes se již považuje za přední mezinárodní zpravodajský kanál, který úspěšně konkuruje jiným zpravodajsko-informačním kanálům. euronews vysílá v sedmi jazycích - anglicky, francouzsky, německy, italsky, španělsky, portugalsky a rusky. V současné době připravuje vysílá v arabštině.

Stanici euronews může na celém světě sledovat 200 miliónů domácností ve 130 zemích v kabelových sítích, digitálních satelitních a pozemních platformách. Stanice je také nabízena v sítích mobilních operátorů (3G, VOD) ve 20 evropských zemích, v ADSL síti ve 30 zemích po celém světě. euronews je nejsledovanější zpravodajský kanál v Evropě. Každý den jej sleduje 3,2 miliónů Evropanů v kabelových a satelitních sítích a dalších 3,1 miliónů na pozemních kanálech. Výsledky sledovanosti jsou založeny na průzkumu euronews/Telmar Peaktime ze třetího kvartálu loňského roku.



logo
euronews vysílá volně přes řadu satelitních systémů, včetně Astry (19,2°E) a Hot Bird (13°E).
satelit Astra 1G (19,2°E), kmit. 11,817 GHz, pol. V, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S
satelit Hot Bird 6 (13°E), kmit. 12,597 GHz, pol. V, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články