Quantcast

Digitální kabelová TV UPC překročila hranici 250 tisíc zákazníků

| Tisk

logo Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC vzrostl na konci října na 250000.

Její popularita mezi diváky má podle průběžného průzkumu firmy hned několik příčin: zájem o nové digitální technologie, široký počet jinak nedostupných televizních programů v češtině, atraktivní nabídka příjmu televizního vysílání ve vysokém rozlišení (HDTV) a nabídka digitálního videorekordéru (DVR), který umožňuje nahrávat až čtyři programy současně a odstraňuje tak základní nevýhodu digitálního televizního vysílání – možnost natáčet pouze ten televizní pořad, který divák právě sleduje.



Počet zákazníků naší digitální kabelové televize již o desítky tisíc předstihl počet zákazníků naší nejrozšířenější analogové televizní nabídky, kterou distribuujeme pod názvem Mini,“ říká Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává: „předpokládám, že kolem Vánoc bude počet zákazníků naší digitální kabelové televize vyšší, než celkový počet zákazníků naší analogové kabelové televize. V dnešní hektické době totiž digitální kabelová televize představuje pro diváka tu nejjednodušší cestu, jak se bez námahy a co nejrychleji dostat k oblíbeným a atraktivním televizním programům a vyhnout se všem možným technickým úskalím.“

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR





Reklama




Vybrané články