Prima Cool předhoní Prima Klub a míří do DVB-T
| Tisk
Přestože reklamně hlavní TV Prima není zaplněna ze sta procent, rozhodla se ve 2. čtvrtletí 2009 spustit hned dva nové kanály. „
V žádném případě se nebude jednat o odpad, naopak,“ řekl na setkání s novináři Marek Singer, generální ředitel TV Prima. Namysli má především Prima Cool.
Překvapivě tento kanál se má stát rozbuškou a přitáhnout pozornost. Program se totiž bude sestávat z nejaktuálnějších amerických seriálů a Prima slibuje i další vlastní pořady, které by měly zaujmout především mladé muže v cílové skupině 20 – 40 let. „
Plánovaná televize pro ženy Prima Klub přijde o něco později, ale také do léta,“ podotkl Singer. Na ní se naopak počítá s reprízami typu Rodinná pouta.
„
I když se ekonomická krize projevuje i na vytíženosti televizní reklamy, usoudili jsme, že je vhodné investovat do dvou kanálů ještě v tomto pololetí. Návratnost sice přijde později, ale věříme strategii, že z krize vyjdeme posilněni a upevníme si tržní podíly,“ vysvětlil generální ředitel Primy důvody poměrně rizikového vstupu hned dvou kanálů na televizní trh v době poklesu reklamního byznysu.

Pro kanál Prima Cool byl sestaven samostatný marketingový tým, který má zajišťovat PR, a působí v něm například moderátor Zpráv TV Prima Jiří Chum. Oficiálně se nový program představí v březnu, ale již nyní je prezentován mediálním agenturám.
Prima má nárok na druhou bonusovou licenci a již nyní si rezervuje druhou pozici v multiplexu 2. Přestože se počítalo s tím, že bude určena pro Prima Klub, pravděpodobně bude obsazena právě kanálem Prima Cool, jehož název je zatím jen předběžný a „pracovní“.
Podle Singera si mladé muže jako diváky vyžádal reklamní trh, neboť podle generálního ředitele Primy zadavatelé inzerce mají zájem oslovit právě tuto cílovou skupinu.
redakce