Quantcast

Prima Cool předhoní Prima Klub a míří do DVB-T

| Tisk

logo Prima spustí s vypnutím analogu v Praze v dubnu svůj druhý kanál určený zhruba z 80 procent mladým mužům a předběžně Prima Cool by měla vysílat v multiplexu 2.

Přestože reklamně hlavní TV Prima není zaplněna ze sta procent, rozhodla se ve 2. čtvrtletí 2009 spustit hned dva nové kanály. „V žádném případě se nebude jednat o odpad, naopak,“ řekl na setkání s novináři Marek Singer, generální ředitel TV Prima. Namysli má především Prima Cool.

Překvapivě tento kanál se má stát rozbuškou a přitáhnout pozornost. Program se totiž bude sestávat z nejaktuálnějších amerických seriálů a Prima slibuje i další vlastní pořady, které by měly zaujmout především mladé muže v cílové skupině 20 – 40 let. „Plánovaná televize pro ženy Prima Klub přijde o něco později, ale také do léta,“ podotkl Singer. Na ní se naopak počítá s reprízami typu Rodinná pouta.

I když se ekonomická krize projevuje i na vytíženosti televizní reklamy, usoudili jsme, že je vhodné investovat do dvou kanálů ještě v tomto pololetí. Návratnost sice přijde později, ale věříme strategii, že z krize vyjdeme posilněni a upevníme si tržní podíly,“ vysvětlil generální ředitel Primy důvody poměrně rizikového vstupu hned dvou kanálů na televizní trh v době poklesu reklamního byznysu.

logo Prima Cool by měla nabídnout animovanou Futuramu, v záloze má i kontroverzní Family Guy. Podle serveru MediaShow.cz se na obrazovce objeví i zakoupený aktuální americký sitcom How I Met Your Mother. Ten je považován za obdobu Přátel. V programu divák uvidí i seriály My Name is Earl a 30 Rock. Prima má zakoupen i americký Kancl (The Office) a Pushing Daisies, s komediálně laděným Chuck.

Pro kanál Prima Cool byl sestaven samostatný marketingový tým, který má zajišťovat PR, a působí v něm například moderátor Zpráv TV Prima Jiří Chum. Oficiálně se nový program představí v březnu, ale již nyní je prezentován mediálním agenturám.



Prima má nárok na druhou bonusovou licenci a již nyní si rezervuje druhou pozici v multiplexu 2. Přestože se počítalo s tím, že bude určena pro Prima Klub, pravděpodobně bude obsazena právě kanálem Prima Cool, jehož název je zatím jen předběžný a „pracovní“.

Podle Singera si mladé muže jako diváky vyžádal reklamní trh, neboť podle generálního ředitele Primy zadavatelé inzerce mají zájem oslovit právě tuto cílovou skupinu.

redakce





Reklama




Vybrané články