Prima zaměří jarní program na mladé a starší diváky opouští
| Tisk

„
V minulosti Primě chyběla dlouhodobá koncepce a plánování. To nyní chceme změnit,“ řekl na tiskové konferenci k představení jarního programu Gordon Lovitt, programový ředitel Primy. „
Nyní tak začíná plánování na letošní podzim, ale zajímáme se už i o jaro 2010.“


Vsadili jsme na vlastní tvorbu. Od 20 do 22 hodin nabídneme pořady, které považujeme za své,“ řekl Lovitt. Prima za zahraniční práva zaplatila několik desítek milionů korun a vlastní výrobu zajišťují externí produkce. „
Přestože je ekonomická krize, usoudili jsme se, že divák se bude chtít bavit,“ vysvětlil záměry Marek Singer, generální ředitel Primy. „
Samozřejmě šetříme, ale ne na úkor programu. Hledáme rezervy uvnitř televize a hlídáme si fixní náklady.“ Prima například nedávno propustila vlastní kameramany.
Program celkově se zaměřuje spíše na mladší publikum. „
Inzerenti tuto cílovou skupinu chtějí,“ obhajoval Singer rozhodnutí nevěnovat se příliš programu, který se orientuje např. na 2,5 milionu českých důchodců.

Prima bude první televizí, která tento formát uvede na obrazovce. Za několik týdnů začne i na dalších třech kanálech v zahraničí,“ podotkl Lovitt.
redakce