Digitální televize UPC rozšiřuje svou nabídku o Fashion TV
| Tisk
UPC Česká republika, vedoucí domácí provozovatel kabelové a provozovatel satelitní televize ode dneška rozšiřuje nabídku své digitální televize o Fashion TV. Fashion TV, zaměřená na oblast módy, krásy a životního stylu patří mezi nejrozšířenější světové kabelové televizní stanice.„Digitální televize UPC znovu prokazuje, že pro české domácnosti představuje tu nejjednodušší cestu, jak se dostat k nejznámějším světovým televizním programům,“ komentuje start Fashion TV Václav Bartoň, generální ředitel UPC.
Fashion TV je v digitální televizi UPC zařazena do nabídky Standard. Vysílá dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu. Přibližně sedmdesát procent vysílání tvoří převzaté pořady především v angličtině, dále ve francouzštině a italštině a přibližně třicet procent pořady z domácí produkce a v češtině a slovenštině. Cena za nabídku Standard digitální televize UPC se nemění.
Zařazením Fashion TV se počet programů vysílaných digitální televizí UPC rozšiřuje na celkových osmdesát sedm. Z toho šedesát osm je dostupných v češtině nebo ve slovenštině. Zákazníky digitální kabelové televize UPC bylo na konci ledna 2009 již přes tři sta tisíc českých domácností.
František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:06 Sladce a hladce
20:00 Albánie, tajemství Balkánu
20:20 Bratři a sestry (31)
20:15 Polabí (32)
20:10 Hogo fogo homolka
20:05 Josef Klíma: Jak jsem přežil devadesátky
20:30 Láska na Malte
20:10 Moja diagnóza
20:30 Sľub - Vianočný špeciál
20:20 Žena za pultem (7)