Quantcast

Travel Channel SD a HD s novým logem a grafikou

| Tisk

logo Společnost Scripps Networks Interactive, vlastník předního mezinárodního cestovatelského kanálu Travel Channel, dnes oznámila nejradikálnější změnu značky v dosavadní historii kanálu vůbec ve všech teritoriích, kde Travel Channel vysílá. Dnes o tom informovala společnost Channels, která obě stanice na českém a slovenském trhu zastupuje.

Proces implementace nové značky bude probíhat ve dvou fázích: Od pondělí 25. března dojde ke změně ve všech zemích mimo Spojené Státy. V USA bude televizní kanál prozatím používat současný mezinárodní vzhled a změna značky následovat krátce poté. Cílem loňské akvizice Travel Channel International společností Scripps bylo přinést kanálu větší sladěnost s filosofií Scripps, strategické sjednocení rozsáhlé knihovny a získání nového lokálního obsahu. Modernizace značky je tedy dalším krokem k realizaci této vize.

Kanály Travel Channel US a Travel Channel International společně úzce spolupracovaly na tvorbě nového loga a identity a budují nadále i soudržnou globální značku, která slibuje to nejlepší z tématiky cestovní zábavy.

logo Po obsahové stránce zaznamená Travel Channel výrazné změny. Dochází k podstatnému přepracování programové struktury a programového schématu kanálu. Struktura programu bude obohacena o šest zcela nových programových žánrů a Scripps také do vysílání Travel Channel přinesou své kmenové pořady, které stále oslovují diváky po celém světě.

Nick Thorogood, Senior Vice Prezident pro Program a Marketing, Scripps EMEA, uvedl: “Jakožto lídr mezi lifestylovými médii v kategoriích domov a design, kulinářství a cestování, je Scripps Networks hrdý na to, že mezinárodně investuje do zbrusu nové, moderní identity Travel Channel. Využíváme síly a důvěryhodnosti značky v USA a společně budujeme ještě silnější značku, která odráží naše zkušenosti a znalost mezinárodního trhu. Věříme, že obohacený program bude spolu s novým vzhledem apelovat na naše diváky, stejně tak, jako na operátory, partnery a inzerenty. Je dynamický, svěží a přináší zkušenosti a kvalitu prvotřídního a moderního kanálu.”



V rámci této změny bude nový program podpořen více než 400 hodinami přidaného obsahu. Součástí představení nového vzhledu a programové struktury bude i následujících šest nových programových žánrů - Za dobrodružnými zážitky, zákulisí cestování , životní styl, gastronomie, luxus a cestovatelské vášně. V březnu a dubnu navíc uvedeme v premiérách nové seriály jako Cesta říší středu (10. dubna ve 20:00 a 20:30), To je svět žen (2. května v 21:00), Hotel Impossible – Anthonyho (23. dubna ve 20:00), Karibská kuchařka Jonathana Phanga (16. dubna v 19:00), Cestuj jako prezident (1. května v 19:00) a Báječné vyjížďky na motocyklu – Rusko (27. března ve 20:00).

Doplněním nového vzhledu značky, její identity a loga jsou i nové materiály zakomponované do vysílání, které ve spolupráci s Travel Channel International připravila kreativní agentura Lambie-Nairn. Byly natočeny v Jižní Africe a jejich cílem je vylíčit pohyb a smyslové zážitky spojené s cestováním.

redakce





Reklama




Vybrané články