Quantcast

TipTV - další teleshoppingová televize startuje v multiplexu 3

| Tisk

V celoplošné distribuci českého DVB-T multiplexu 3 dnes začala testovat nová stanice pod názvem TipTV. Půjde o další reklamní kanál v tomto multiplexu. Vstup nové stanice do multiplexu 3 dnes potvrdila společnost Czech Digital Group (CDG), provozovatel třetího zemského multiplexu.


obrázek

Krátká promo smyčka TipTV upozorňuje na květový start programu. Případný přechod do standardního vysílání se předpokládá začátkem října. Vstup do třetího multiplexu umožní TipTV šířit svůj program na 93,5% část území ČR. Její program bude mít možnost sledovat 95,7 % obyvatel České republiky, což představuje přibližně 9 765 tisíc diváků.


obrázek

Multiplex 3 se začátkem tohoto týdne rozšířil o promo vysílání reklamní stanice Active TV.

Multiplex 3 celoplošně šíří programy Prima LOVE, TV Óčko, Šlágr TV, ACTIVE TV a nejnověji TipTV. Dále je v paketu i rozhlasová stanice Proglas. V některých regionech v multiplexu 3 vysílají i regionální televize.




obrázek

Na TipTV chceme divákům představovat zajímavé firmy a jejich produkty a služby srozumitelně a otevřeně. Zkratkovitost klasických reklamních spotů totiž neposkytuje prostor pro důležité informace a věcné argumenty. Navíc cena za tento typ reklamy je pro většinu firem nedostupná,“ vysvětluje Zdeněk Sláma, spolumajitel TipTV, a dodává: „Tím, že komunikujeme otevřeně a program tvoří hlavně komerční reportáže, snižujeme cenu pro klienta na minimum. Místo stovek tisíc za odvysílání reklamního spotu se pohybujeme v řádech tisíců korun za týdenní vysílání několikaminutové reportáže. A to vše při nejlepším dostupném pokrytí.“

redakce





Reklama




Vybrané články