Quantcast

Food Network od 1.9. v češtině

| Tisk

logo Fanoušci vaření u televize se dočkají nového speciálního kanálu: Food Network, světoznámá lifestylová TV stanice o jídle, vaření a životním stylu začne po prázdninách vysílat v češtině.

Televizní kanál Food Network přináší v češtině už od 1. září inspiraci každému, kdo rád jídlo připravuje i chutná. Nejen diváci, ale i tuzemští kuchtíci se tak mohou těšit na ověřené televizní menu v podobě celosvětově oblíbených receptů, kulinářských soutěží či zábavného vaření s celebritami. Kanál je dostupný v nabídce satelitních platforem Skylink, freeSAT a také dalších regionálních kabelových sítích. Na platformě Skylink je stanice dostupná i ve vysokém rozlišení (HDTV).


obrázek

Food Network není typickým kanálem, který diváky učí, jak vařit. A jeho pořady získávají pravidelně televizní ocenění. Mezi ty nejsledovanější patří seriál půvabné kuchařky asijského původu Ching, která ve svém pořadu Snadná Čína učí připravit rychlé a chutné čínské delikatesy. V dalších dílech pak podniká i kulinářské turné po asijských restauracích v Americe. Oblíbená je i exotická gastronomie v pořadech. Australská jídla s Mattem Moranem nebo S Donalem Skehanem...ve Vietnamu, kde charismatičtí kuchaři ukazují nejen gastronomii neobvyklých jídel vzdálených zemí, ale i jak zpracovat nevyzkoušené suroviny. Tipy na rychlé a chutné jídlo pak dostanou diváci v seriálu Malá bistra u silnice. Velkým tahákem bude i show energické kuchařky Siby, která dokazuje, že vařit se dá jednoduše, levně a chutně. Na Food Network nechybí ani kulinářské soutěže a show šéfkuchařů z celého světa.


obrázek



TV Food Network má jídlo v názvu a ne náhodou se stala ve sledovanosti srovnatelných televizních stanic číslem 1 ve Velké Británii. Kanál se těší velké oblibě také v Americe a v sousedním Polsku. „Food Network je i nadále jednou z nejrychleji rostoucích lifestylových značek na trhu a je vidět, že vsadila na dobrou kartu. Jídlo jako věčné, nestárnoucí téma a zábava spojená s tradičním i experimentálním vařením je důvod, proč si program našel diváky na celém světě,“ říká Eva Sedláčková ze společnosti Channels, která zastupuje televizi v České a Slovenské republice. Oblíbenost televizních pořadů o vaření dokládá i návštěvnost webových stránek www.foodnetwork.co.uk, www.foodnetworktv.com.

Food Network UK je vlastněn společností Scripps Networks Interactive, který je předním producentem televizního, internetového obsahu v oblasti životního stylu orientovaného na kategorie domov a design, jídlo a cestování. V České republice a na Slovensku začne Food Network v češtině vysílat od 1.září v nejsledovanějším hlavním vysílacím čase, takže divákům neunikne žádný z premiérových pořadů. V tuzemsku vysílá bez reklam 24 hodin denně a je dostupný jak v SD, tak i v HD rozlišení ve formátu 16:9.

redakce





Reklama




Vybrané články