Quantcast

National Geographic mění logo a přichází s mottem Stále dál

| Tisk

logo National Geographic oznamuje rozsáhlé změny týkající se značky společnosti napříč mediálními platformami, expediční činností i neziskovými organizacemi. Tento vývoj navazuje na loňské rozšíření a spojení s 21stCentury Fox a upevnění předního postavení National Geographic coby společnosti nabízející vynikající obsah s neporovnatelným celosvětovým zásahem. Informoval dnes o tom zástupci stanice.

Změny se budou týkat všech aspektů National Geographic (jak ziskových firem spojených pod značkou National Geographic, tak neziskové National Geographic Society) včetně vizuální prezentace v rámci vysílání kanálů ve 171 zemích, světoznámého magazínu, stránky nationalgeographic.com a všech sociálních a digitálních platforem společnosti i vnějšího a vnitřního vzhledu sídla National Geographic ve Washingtonu, D.C.

Nové motto „STÁLE DÁL“ je ztělesněním celkového zaměření a ducha společnosti, které značku National Geographic provází už 128 let. V souvislosti s cílem společnosti být prvotřídním informačním kanálem v oblasti vědy, expediční činnosti a dobrodružství, zachycuje motto „STÁLE DÁL“ očekávání diváků National Geographic a slouží coby výzva zaměstnancům, průzkumníkům, fotografům, kameramanům, producentům a dalším zaměstnancůma zároveň slib inzerentům, obchodním partnerům, školitelům a dalším externím spolupracovníkům.

Před rokem jsme spojili všechny naše platformy do jedné společnosti, a tím jsme dosáhli nepřekonatelného a záviděníhodného dosahu naší značky, která oslovuje více než 730 milionů uživatelů měsíčně,“ sdělil Declan Moore, výkonný ředitel National Geographic Partners. „Nyní přetváříme naši společnost v duchu 21. století a tyto změny - největší v dosavadní historii a pravděpodobně vůbec největší, jaké se kdy odehrály v rámci integrované mediální společnosti - divákům a celému mediálnímu trhu zdůrazňují naši jedinečnou vizi, sílu značky National Geographic a rovněž prvotřídní, vizuálně velkolepý způsob prezentace obsahu ve všech mediálních platformách.

Motto „STÁLE DÁL“ umožní, aby se National Geographic zapsal do mysli uživatelů, ať už půjde o magazín, TV kanály nebo National Geographic Society,“ dodává Gary E. Knell, prezident a výkonný ředitel National Geographic Society. „S bezkonkurenční podporou průzkumníků, dobrodruhů, vědců, pedagogů, fotografů, kameramanů a dalších spolupracovníků cílíme na vytvoření celosvětové veřejné komunity uživatelů, kteří mají zájem se vzdělávat. A nenapadá mě lepší slovo, které by tento cíl vyjadřovalo než „STÁLE DÁL“.

National Geographic se nyní představí se zbrusu novým logem společným pro všechny mediální platformy. Celosvětové motto „STÁLE DÁL“ zdůrazní nenasytnou touhu National Geographic pojednávat témata vždy do větší hloubky, hledat, riskovat, posouvat hranice, neustále zkoumat a být průkopníky ve všem, co děláme, stejně jako průzkumníci National Geographic před námi. (Vysvětlení našeho motta „STÁLE DÁL“ naleznete na konci této zprávy)


obrázek

Součástí změn bude rovněž vypuštění slova „Channel“ z celého on-air i off-air dosahu do 440 milionů domácností ve 171 zemích a 45 jazycích. Změny proběhnou společně s celosvětovou premiérou seriálu MARS, velkolepého příběhu o touze člověka kolonizovat Mars, za jehož vznikem stojí výkonní producenti Brian Grazer a Ron Howard. K premiéře dojde v pondělí 14. listopadu ve 21 hodin/20 hodin v USA a 13. listopadu v ostatních částech světa. Výchozí fáze v rámci změn designu značky se bude týkat celého National Geographic.

Tyto změny jsou důležitým bodem v realizaci naší proměněné vize National Geographic Channel,“ řekla Courteney Monroeová, výkonná ředitelka National Geographic Global Television Networks. „Jako nové motto celé značky ztělesňuje „STÁLE DÁL“ dokonale naši novou programovou strategii, která je založena na kvalitě, osobitosti a neutuchající snaze o tvůrčí dokonalost. Nový vizuální design je promyšlený, aktuální a vhodný pro audiovizuální prezentaci a zcela odpovídá pojetí značky National Geographic.“

V rámci TV kanálu zahrnuje kampaň výrazný celkový on-air vzhled a prezentaci značky a loga, animace a skvělé moderátory včetně Jasona Silvy (Mozek v akci, Původ člověka) Neila deGrasseho Tysona (Hovory o hvězdách) a Richarda Bacona (Průzkumník) stejně jako nové badatele a kameramany. Celá společnost rovněž odhalila audioznělku a plánované spoty načasované k okamžiku uveřejnění změn, což je od 14.listopadu.



Časopis mění svůj přebal s novým důrazem na prvotřídní fotografie, jimiž je National Geographic proslulý, a to počínaje listopadovým vydáním. Změny se rovněž dotknou webových stránek a všech digitálních a sociálních informačních kanálů a dojde k nim ke stejnému datu 14. listopadu. A hlavní sídlo National Geographic ve Washingtonu, D.C. se oděje do obrazů z nové kampaně zvnějšku muzea i zevnitř ve svých kancelářích.

Celkově tedy změny zasáhnou všechny podniky sdružené pod hlavičkou National Geographic včetně akcí zaměřených na děti, cestování, live událostí, předmětů pro diváky a uživatele atd.

Počátkem roku 2017 bude v rámci časopisu National Geographic vytvořena speciální sekce pod hlavičkou motta „STÁLE DÁL“, jsou plánovány i další informační kanály na webu a více aktivit určených pro uživatele.

Prohlubování znalostí a pochopení našeho světa je a vždy bylo hlavním účelem National Geographic. Značka i nadále prostupuje stále hlouběji napříč všemi tématy ve snaze zprostředkovat vědění a úhly pohledu, které jinde nenajdete. National Geographic usiluje o tvorbu obsahu schopného inspirovat, osvětlovat a provokovat. Naším cílem je zábava, která má smysl.

redakce





Reklama




Vybrané články