Xtrend 1000

TUTY od 1.6. pro děti a teenagery

| Tisk | komentáře

logo Český mediální trh se počátkem června 2017 rozroste o novou televizní stanici TUTY. Určena bude zejména českým a slovenským divákům ve věku od 4 do 17 let, tedy především dětem a teenagerům. Program nabídne animované seriály, vlastní pořady, to nejlepší z YouTube a hudební klipy.

TUTY zahájí vysílání symbolicky 1. června na Den dětí. Stanice bude dostupná přes terestrické, satelitní a kabelové vysílání a také prostřednictvím internetu. Za cíl si klade oslovit mladou generaci, která tráví čas u televize a zároveň se naprosto přirozeně pohybuje ve světě internetu. Vyrůstá s telefony a tablety v ruce, vnímá svět sociálních médií a je zvyklá denně sdílet své zážitky.


obrázek

Obr. č. 1 - Tuty přinese i VIP

Mladá generace televizi sleduje, je ale nutné jí nabídnout kvalitní obsah, na který se bude chtít dívat každý den. Toho je v současné době v televizi minimum. TUTY chce v bezpečném prostředí prezentovat to nejlepší z televize i internetu,“ vysvětluje Tom Kubizňák, programový ředitel TUTY.

Na vzniku TUTY se podílí tým složený z odborníků z televizní oblasti a také mladých kreativců. Tvůrci věří, že právě taková forma synergie se vyplatí, neboť přinese aktuální a neotřelý pohled do televizního prostředí.


obrázek

Obr. č. 2 - Animovaný seriál WinxClub v programu Tuty

Provozovatelem TUTY je nová česká akciová společnost TUTY Broadcasting, a. s. Prodej reklamního prostoru TUTY zajišťuje mediální agentura Atmedia, která se specializuje na inzerci tematických stanic, přičemž nabízí na českém trhu unikátní řešení cílená na děti a mládež.

Naše zkušenosti s oslovováním mladé cílové skupiny jsou bohaté, byli jsme první na trhu, kdo zadavatelům přinesl možnost inzerovat pro skupinu dětí 4-14 let. Zároveň dbáme pečlivě na to, aby se do vysílání dostala jen vhodná komerční sdělení. Poptávka po mediálním prostoru pro uvedenou cílovou skupinu diváků je silná. Věříme proto, že ambiciózní projekt televize TUTY přinese divákům i zadavatelům něco nového. Diváky svým obsahem může určitě zaujmout,“ přibližuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.


obrázek

Obr. č. 3 - Na obrazovky Tuty se vrátí i Teletubbies

TUTY zohledňuje zájmy diváků na které cílí. Nabídne obsah pro malé i větší děti a také teenagery. Kromě populárních animovaných seriálů a dalších akvizičních titulů přinese i vlastní tvorbu. Mladí diváci se mohou těšit na novinky ze světa YouTube, dětský společenský magazín, pořad o cvičení a zdravém životním stylu a chybět nebudou ani relace o kráse a líčení či oblíbené prank cally. Tvůrci zdůrazňují, že i přes zábavnou povahu televize bude nabízený obsah bezpečný a důvěryhodný. Veškerá tvorba TUTY má přesah i na komunikačních kanálech blízkých mladým divákům, tedy internetu a sociálních sítích a součástí bude samozřejmě i web www.tuty.tv.

Od pondělí 15.5.2017 je zkušební provoz stanice TUTY možné naladit na satelitu Astra 3B na pozici 23,5°E jako FTA program. Stanice je tak dostupná pro všechny diváky, kteří tuto pozici přijímají, včetně klientů česko-slovenské satelitní platformy Skylink.

technické parametry:

satelit: Astra 3B (23,5°E)
frekvence: 12,363 GHz
polarizace: vertikální
SR: 29500
FEC: 3/4
norna: DVB-S2
modulace: 8PSK

TUTY
service ID: 4916
video PID: 5516 (MPEG-4/SD)
audio PID: 5526
CA systém: žádný (FTA)

Program Tuty se brzy objeví také v DVB-T. Bude k naladění v multiplexu RS8 (Regionální síť 8), kterou provozuje společnost České Radiokomunikace (ČRa). RS8 svým signálem pokrývá větší města České republiky a jejich okolí.
komentáře čtenářů