Quantcast

UPC se nesmí srovnávat s Telefónikou

| redakce | tisk

Největší tuzemský kabelový operátor UPC nesmí používat srovnávací reklamu s konkurenční společností Telefónica O2. Rozhodl o tom Městský soud v Praze. Soud dále nařídil UPC, aby se omluvila v médiích.

Soud reklamu UPC předběžně zakázal již loni v létě. Televizní a rozhlasová reklama srovnávala připojení o rychlosti 8 Mbit/s od Telefóniky za 750 Kč s nabídkou UPC 10 Mbit/s za 490 Kč.

Podle soudu srovnávací reklama neodpovídala zákonným požadavkům a byla zavádějící.

"Rozhodnutí soudu vítáme. Z našeho pohledu byla hlavním problémem skutečnost, že reklama UPC srovnávala dvě odlišně koncipované služby. Na jedné straně UPC nabízené samostatné služby a balíčky, na straně druhé mnohem variabilnější nabídku od O2, v rámci které si zákazník může vybrat a zkombinovat služby přesně podle svých potřeb," řekl na dotaz ČTK mluvčí Martin Žabka.

UPC se nedomnívá, že reklama má charakter zakázané srovnávací reklamy.

Telefónica O2 a UPC si nejvíce konkurují v nabídce internetu.

zdroj: MaM, ČTK





Reklama




Vybrané články