Quantcast

Sledovanost ČT24 dosáhla nového rekordu

| redakce | tisk

ČT24 neustále zvyšuje svůj podíl na trhu televizních stanic. Podíl na publiku (share) byl v červnu 3,83%, což znamená nový měsíční rekord v pětileté historii ryze zpravodajského vysílání. Podle ředitele zpravodajství České televize Milana Fridricha to přesvědčivě dokazuje, že jde o nastolení pozitivního trendu opírajícího se o celou řadu inovací.

Zatímco v 2. polovině roku 2009 byl podíl na publiku (share) 2,12%, v 1. polovině tohoto roku se zvýšil téměř o celé procento na 3,07%, aby v červnu dosáhl dalšího neuvěřitelného skoku na hodnotu 3,83%. Stejně tak skokově rostl i průměrný denní reach (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost), která činila v 2. polovině roku 2009 846 tisíc diváků, ale v 1. polovině roku 2010 už 1 milion 162 tisíc a v červnu 2010 1 milion 199 tisíc diváků, což byl po květnu 2010 nejlepší výsledek.

Ředitel zpravodajství ČT Milan Fridrich rozhodně nepovažuje dosažené výsledky za náhodné. „Potvrzuje se, že květnový vysoký výsledek ČT24 nesouvisel, jak se mnozí domnívali, pouze s vrcholící volební kampaní, nýbrž jde o pokračující trend. ČT24 posiluje podíl na trhu díky inovacím a důrazu na maximální serióznost a kvalitu témat a hostů. Jsme rádi, že roste společenská role silné zpravodajské veřejné služby ztělesněné v ČT24“, dodává Milan Fridrich s tím, že zpravodajský potenciál České televize tím není zdaleka vyčerpán a má tendenci se dále zdokonalovat.

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články