Quantcast

ČT24 posiluje svou pozici na televizním trhu

| redakce | tisk

ČT24 coby zpravodajský lídr v zemi potvrzuje i letos jednoznačně trend růstu sledovanosti. Dokladem jsou data za 1. čtvrtletí - kdy zpravodajská stanice České televize už v 16 dnech překonala na evropské poměry výjimečný celodenní podíl 5 %. V pátek 18. března dosáhl celodenní share hodnoty 6,91 %.

ČT24 v prvním čtvrtletí 2011 denně v průměru zasáhla (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost) 1 milion 633 tisíc dospělých diváků. Pomyslnou hranici zásahu 2 milionu diváků se jí podařilo od začátku roku překonat hned třikrát.

K vyššímu diváckému zájmu i letos přispěly zejména speciály ČT24. Hned v úvodu roku to byl velký globální interaktivní projekt Planeta Země 2011. Mezi nejsledovanější události v dalších měsících patřilo zemětřesení a jaderná katastrofa v Japonsku, zásah vojenského komanda v ČT, komentovaný přenos z volby nového vedení ČSSD a operace v Libyi. Novinkou bylo vysílání dvou paralelních speciálů během víkendu 18.-19. března.

Stabilním pilířem ČT24 jsou nedělní Otázky Václava Moravce. Druhou část OVM vysílanou exkluzivně na ČT24 sleduje v průměru 291 tisíc dospělých (sledovanost 3,3 % při podílu na publiku 12,07 %). 20. března si druhou část debaty Václava Moravce s hosty nenechalo ujít rekordních v průměru 405 tisíc dospělých (sledovanost 4,6 % při podílu na publiku 16,74 %). Toto vydání bylo nejsledovanější od května minulého roku.

Další sérii projektů chystá ČT24 na duben a květen. Tým stanice připravuje například speciál Státní maturity 2011, Svatba prince Williama či Blahořečení Jana Pavla II.

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články