Quantcast

SES má nové vedení marketingu

| redakce | tisk

Do funkce ředitelky pro marketing v regionu CEE byla ve společnosti SES jmenována Barbara Uzunowa-Drymer. Niclas Friese-Greene se stal Senior viceprezidentem pro marketing a firemní komunikaci společnosti SES.

Barbara Uzunowa-Drymer převzala pozici ředitelky marketingu společnosti SES pro region střední a východní Evropy. Barbara se v této funkci bude zodpovídat přímo Martinu O. Kubackému, viceprezidentovi a generálnímu řediteli společnosti Astra CEE.

Barbara Uzunowa-Drymer je specialistkou na firemní komunikaci a marketing s obsáhlými manažerskými zkušenostmi v oblasti telekomunikací a to zejména v IT oblasti. Od ledna 2011 zastávala pozici marketingové ředitelky společnosti Asbis v Polsku. Předchozích 7 let byla ve společnosti Symantec odpovědná za marketing značek Norton a PC Tools ve východní Evropě.

Barbara Uzunowa-Drymer působí v oblasti IT od roku 1997. Vystudovala na Lodžské univerzitě a Skarbek University ve Varšavě, kde získala titul MBA v oblasti mezinárodního marketingu.

SES má nové vedení marketingu
▲ SES má nové vedení marketingu

Jsem ráda, že budu mít příležitost pracovat pro SES, a to zejména v tak důležitý okamžik, kdy společnost prochází zásadními změnami ve své struktuře. Zavedení globální značky SES vyžaduje velké úsilí a odpovídající komunikační aktivity. Je to pro mě opravdová výzva,“ řekla Uzunowa-Drymer.

Další změna se uskutečnila též v lucemburském sídle společnosti SES, kde byl jmenován Niclas Friese-Greene Senior viceprezidentem pro marketing a firemní komunikaci společnosti. Niclas bude mít na starosti celosvětové marketingové aktivity SES, a to jak propagaci značky, tak B2B komunikaci. Tým SES obohatí Niclas svými bezmála 20 léty zkušeností z oblasti produktového managementu, marketingu a prodeje, které nabyl většinou v technologických společnostech.

V září 2011, na jednom z nejvýznamnějších veletrhů v oboru, amsterdamském IBC, představila společnost SES novou identitu a logo značky. Jméno a logo SES budou důsledně používány na všech trzích a pro všechny služby tak, aby se sjednotilo vystupování společnosti SES vůči klientům na stávajících i na nově vznikajících trzích. Tento krok dále upevňuje pozici společnosti jako vedoucího satelitního operátora. Přestože SES vstupuje do nového období, nezapomíná na své úspěchy. Značka ASTRA se tak bude dále rozvíjet, vzhledem ke svému renomé u klientů DTH (direct-to-home) služeb.

zdroj: SES





Reklama




Vybrané články