Quantcast

Televize ZAK zdvojnásobila svoji sledovanost

| redakce | tiskobrázek k článku: Televize ZAK zdvojnásobila svoji sledovanost

TV ZAK sleduje v západních Čechách přes 260 000 diváků týdně a zvýšila se i denní sledovanost, a to na více než 60 000 diváků denně. Oficiální průzkum sledovanosti opět zpracovala renomovaná agentura MediaResearch.

"Velice nás těší zájem Západočechů o naše regionální vysílání. Od spuštění samostatného vysílání počátkem loňského roku jde vše nad očekávání a trend sledovanosti je stále prudce rostoucí," komentuje aktuální průzkum výkonný ředitel TV ZAK Marcel Kotyk.

Zvýšení sledovanosti TV ZAK určitě pomohlo i to, že se jejímu vedení letos podařilo domluvit s předním poskytovatelem kabelového připojení společností UPC na zařazení programu TV ZAK do nabídky v západních Čechách.

Do průzkumu byl poprvé zahrnut i průzkum z okresu Karlovy Vary. Celkovou sledovanost lze dělit zhruba na 80% pro Plzeňský kraj a 20% pro okres Karlovy Vary.

"Zaznamenáváme oproti dřívějšku daleko větší zájem diváků a dostáváme víc reakcí na jednotlivé reportáže. Vážíme si toho, že nám lidé telefonují náměty, píší maily, chodí přímo do redakce s návrhy na nové pořady nebo nám nabízejí témata ze svého okolí. Často se na nás obracejí i se žádostmi o pomoc s různými problémy. Pokud je to v našich silách, samozřejmě rádi vyhovíme," říká Marcel Kotyk a dodává, že tak vysoká sledovanost je pro celou redakci obrovskou odměnou.

Z průzkumu dále vyplynulo, že s hlavními pořady TV ZAK jsou diváci zcela spokojeni a líbí se jim nová grafika vysílání. Nepřekvapil ani výsledek na dotazování znalosti jiných regionálních televizí v Plzeňském kraji, kdy méně než 6,5 % obyvatel zná jinou regionální televizi, než TV ZAK.

"Obrovský potenciál máme stále v Karlovarském kraji, kde jsme poměrně novou televizí. A máme i další plány, jak programově vylepšit vysílání TV ZAK, abychom zaujali ještě více diváků," dodal Marcel Kotyk.

Výzkum agentury MediaResearch v Plzeňském kraji byl realizován prostřednictvím telefonického sběru dat, metodou CATI, v období od 2. 4. do 29. 4. 2013.

zdroj: TV ZAK





Reklama




Vybrané články