Quantcast

Óčko s vánoční kampaní, Óčko Gold s vánočními hity

| redakce | tisk

Hudební stanice ÓČKO představí 10. prosince vánoční kampaň, které dominuje motiv koule na všech frontách. Hlavním námětem kampaně je akce a nadhled nad vánočními klišé. Program doplní „best of“ záběry a žebříčky nejlepších videoklipů uplynulého roku.

Sváteční vysílání probíhá od 23.12 do 5.1 2014. Každodenní programové schéma se skládá z moderovaných playlistů Na plný koule, tematické hitparády TOP 30 a záznamu z koncertů G2 Acoustic Stage. Celou akustickou sérii zahájí Debbi přímo na Štědrý večer, v dalších dnech vždy od 21:30 pokračují koncerty Martina Haricha, Wohnoutů, Vypsané FiXy, Michala Hrůzy a No Name.

ÓČKO představí novou řadu svátečních self-promo identů, které jsou zabaleny do typické grafiky ÓČKA. Ve vizuálech se představí moderátorské tváře, které jsou pod sněhovou palbou. Kampaň byla vytvořena in-house.

Vánoce jsou tradičně svátky klidu a míru. Ale to na ÓČKU nečekejte,“ prozradil šéfdramaturg Alexandr Guha. „Na naše moderátory čekají každé odpoledne poměrně drsné úkoly, uvidíme, jestli na to budou mít koule.“

Naopak klasickou vánoční atmosféru naleznou diváci na stanici ÓČKO GOLD, která nabídne zlaté hity obohacené o nejznámější vánoční hity a přání od Karla Gotta, Petry Janů a dalších hudebních osobností. Nový rok stylově zahájí akustický koncert Lenky Filipové z Masarykova nádraží.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články