Quantcast

TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň

| redakce | tiskobrázek k článku: TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň

V sobotu 30. srpna po Zprávách FTV Prima představí televize Prima svou novou tvář. Nová bude celá vnitřní grafika, divákům se postupně představí podzimní identy televize a změnou prošel i soundesign.

Proměna vizuální stránky stanice je výsledkem práce kreativního oddělení Prima Group pod vedením kreativního ředitele Michala Paciny. Redesign přináší nový koncepční přístup ke značce Prima, na který bude Prima moci dlouhodobě a konzistentně navazovat další komunikaci.

TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň
▲ TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň

Nová vnitřní grafika má větší dynamiku, energii a je přehlednější. Stanice se zároveň vrací k oranžové barvě jako hlavní korporátní barvě Primy, a doplňuje jí červenou, tyrkysovou, černou a bílou.

TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň
▲ TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň

Vnitřní grafika každé televize je vlastně informační systém, který diváka navádí, kam má jít a co by měl hledat. Je důležité, aby tento systém byl přehledný, stručný a výrazný. Snažili jsme se tedy sjednotit a zmodernizovat všechny prvky, které jsou jeho součástí,“ popisuje změnu Michal Pacina.

TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň
▲ TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň

Od soboty se také na obrazovce začnou představovat tváře Primy ve spojení s pořady, ve kterých se pravidelně objevují. Diváci se dozvědí, co všechno může být a je Prima. Je Prima žít naplno, je Prima být nad věcí, je Prima být milý, je Prima být šéf, je Prima že jedeme. V identech se objeví například Gabriela Kratochvílová, Roman Šebrle, Tereza Kostková, Václav Postránecký, Zdeněk Pohlreich, Iva Kubelková, Petra Hřebíčková, duo Richard Genzer a Michal Suchánek a celá řada dalších.

TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň
▲ TV Prima mění v sobotu grafiku a spouští podzimní kampaň

Kompletní změnou prošel i soundesign Primy. „Jsme si vědomí, že hudba je univerzální jazyk, který nepotřebuje překladatele. Je to největší nositelka emocí, a proto je tak důležitá pro zvuk každé televize. V rámci obrazového redesignu jsme tedy přistoupili i k zásadní inovaci všech hudebních i zvukových složek vnitřní grafiky a identů,“ uzavírá Michal Pacina.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články