Quantcast

O2 spustila kampaň na podporu Ligy mistrů na O2 TV

| redakce | tisk

Do finále letošní sezóny Ligy mistrů UEFA zbývají už jen poslední 4 zápasy. Operátor O2 proto spouští kampaň informující fotbalové fanoušky o tom, že všechny zápasy příští sezony Ligy mistrů uvidí na digitální televizi O2 TV.

Reklamní spot, který poběží na obrazovkách Prima COOL a ČT sport v době vysílání přímých přenosů Ligy mistrů, připravil interní kreativní tým. Hlavní část kampaně se ale odehraje v online prostředí. „Image formáty na sportovních webech jsme doplnili kontextovým cílením přímo na fotbalové fanoušky ve vybraných RTB prostorech. Důležitou větví kampaně je pro nás tradičně zapojení fanoušků na Youtube a Facebooku. Kontinuální podporu zajišťuje reklama ve vyhledávání,“ říká Ondřej Křivka, marketingový ředitel v O2. To vše směřuje uživatele na speciální microsite www.o2.cz/fotbal , kde se mohou dozvědět více o exkluzivním fotbalovém obsahu na O2 TV.

Ostré spuštění kanálu vlastního sportovního kanálu plánuje O2 na 15. srpen 2015 a právě Liga mistrů má být jedním z hlavních taháků. „Celkem odvysíláme na 130 zápasů. Začínáme už posledním předkolem play-off v polovině srpna. V základní části potom nabídneme na vlastním kanálu O2 Sport 15 zápasů z každého kola, jedno utkání odvysílá vždy Česká televize,“ říká Marek Kindernay, ředitel kanálu O2 Sport. „Jednotlivá utkání na O2 Sport přitom poběží paralelně a naši diváci si budou moct sami vybrat, které utkání chtějí sledovat,“ doplnil Kindernay.

O2 Sport bude dostupný v rámci digitální televize O2 TV i mobilní televize O2TV Go. Vysílat bude každý den od rána do nočních hodin s možností sledovat kterýkoli pořad či utkání až 30 hodin zpětně po jeho odvysílání. Díky funkci "mozaika" bude navíc možné přepínat mezi souběžně hranými zápasy. Tato technologie bude využitelná například při Lize mistrů nebo na tenisových turnajích.

zdroj: O2





Reklama




Vybrané články