Široká nabídka DVB-T antén

Kanály AXN mění loga a grafiku

| redakce | Tisk

Sony Pictures Television (SPT) Networks Česká republika představuje novou vizuální identitu svých tematických stanic AXN, která tak lépe koresponduje se současným programovým zaměřením. Nový branding, tedy logo, grafické prvky a marketingová kampaň, se na AXN a jeho online platformách v České republice a na Slovensku objeví 17. března.

Nové dynamické logo AXN navazuje na avantgardní font, který přímo pro tyto účely navrhl španělský tým SPT Networks.

Značka AXN je spojena s energií, akcí, vášní a vzrušením. V nové kampani kombinujeme všechny tyto možnosti. Používáme je proto, abychom divákům byli schopni nabídnout něco opravdu vzrušujícího,“ vysvětluje Maurizio Vitale, senior viceprezident pro marketing společnosti SPT Networks, který je zodpovědný za rebranding stanic po celém světě.
Obrázek k textu: Kanály AXN mění loga a grafikuObrázek k textu: Kanály AXN mění loga a grafiku

Jarní programová skladba AXN navazuje na vizuální proměnu a zdůrazňuje hlavní rysy stanice AXN, kterými jsou emoce, vzrušení, síla, napětí či intriky. Chystané premiéry zahrnují americké seriály MAD DOGS a film TOTAL RECALL . Jaro se nese také ve znamení návratu nových sérií VZPOMÍNEK, BEZ HRANIC, OD SOUMRAKU DO ÚSVITU, VRAŽEDNÝCH PRÁV a MYŠLENEK ZLOČINCE.

AXN vysílá celosvětově a zahrnuje 49 stanic, které se vysílají v 19 jazycích v 62 zemích. AXN sleduje více než 237 milionů domácností.

názory čtenářů