Quantcast

JOJ Family oslaví Štědrý den netradičně - bez reklamy

| redakce | tiskobrázek k článku: JOJ Family oslaví Štědrý den netradičně - bez reklamy

Nová česká rodinná stanice JOJ Family nadělí svým příznivcům vánoční dárek. Na Štědrý den bude vysílat zcela bez reklam. Diváci si tak budou moci vychutnat vánoční pohádky a další pořady bez jediného komerčního sdělení.

JOJ Family zastupuje v České republice mediální zastupitelství Atmedia.

JOJ Family se rozhodla podpořit vánoční atmosféru netradičním krokem. Na Štědrý den nebude na obrazovce k vidění jediný reklamní spot. Televizní příznivci tak budou mít možnost sledovat české pohádky a vánoční pořady zcela nerušeně. Stanice vsadila na pohádkovou klasiku Panna a netvor, Princ Bajaja nebo Rumburak a divácky osvědčené české filmy jako Nejlepší ženská mého života, Už zase skáču přes kaluže či Kdyby tisíc klarinetů. Nebudou chybět ani vánoční vydání slovenských seriálů Hoď svištěm, Naši nebo speciál úspěšného rodinného pořadu V Sedmém nebi.

Televize JOJ Family zahájila vysílání 5. září letošního roku. Programová skladba stanice je postavená zejména na česko-slovenských formátech, slovenské produkci i české klasické tvorbě. Již během prvních třech měsíců se ukázalo, že divácky funguje. Mezi úspěšné pořady patří talentová show Česko-Slovensko má talent, která oslovila celkem 845 tisíc diváků (CS 4+) nebo reality formát Soudní síň, která se umisťuje na předních příčkách nejsledovanějších pořadů stanice se sharem 2,05 % (CS 15+).

První epizody rodinného pořadu V Sedmém nebi sledovalo 1,58 % ze všech diváků, kteří trávili nedělní večer před televizními obrazovkami (CS 15+). Velmi oblíbené je také tzv. české okno se slavnými filmovými a seriálovými hity. Komediální trilogie o rodině Homolkových oslovila celkem 400 tisíc diváků (CS 4+).

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články