Quantcast

670.500 zákazníků využívá kabelovou televizi od UPC

| redakce | tisk

Společnost UPC Česká a Slovenská republika měla na konci roku 2016 celkově již 670.500 zákazníků s televizními balíčky. Jde o meziroční nárůst o 21.200 zákazníků. Firma získala i další zákazníky pro kabelový internet.

Společnost UPC evidovala k 31. prosinci 2016 celkem 670 500 uživatelů TV služeb, což představuje meziroční nárůst o 21 200 služeb. Nárůst zaznamenala i v segmentu internetových služeb, kde evidovala celkem 601 900 uživatelů, tedy o 21 900 více než před rokem. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o internetové služby přispělo i uvedení megarychlého Wi-Fi připojení, které spolehlivě pokrývá signálem celou domácnost. Stejně tak se zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci roku 2016 evidovala celkem 234 700, tedy o 4 400 více oproti stejnému období před rokem.

Počet domácností v České a Slovenské republice s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu na konci 4. kvartálu překročil dvoumilionovou hranici. Celkem bylo na síť UPC v obou státech připojeno až 2 011 500 domácností, což je o 105 800 více než před rokem. Během uplynulého období společnost UPC výrazně investovala do modernizace sítě a pokrytí domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu. Tato expanze je součástí víceletého investičního plánu zaměřeného na rozšíření širokopásmové infrastruktury o stovky tisíc nových domácností.

Společnost UPC ve čtvrtém čtvrtletí úspěšně pokračovala v integraci české a slovenské pobočky, jež byla zahájena v dubnu 2016. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá přes 2 miliony domácností a téměř 804 000 zákazníků, kteří využívají více než 1,5 milionu služeb (údaje nezahrnují satelitní video služby). Redefinování provozní struktury je součástí snahy společnosti UPC zvýšit zaměření na zákazníka urychlit přinášení inovativních produktů a posilnit pozici české a slovenské pobočky na obou trzích.





Reklama




Vybrané články