Quantcast

Polsko: Sledovanost zpravodajských TV klesá

| redakce | tisk

Sledovanost informačních a zpravodajských televizí v Polsku klesá. Vyplývá to z aktuálních dat společnosti AGB Nielsen Media Research. Během prosince 2007 klesly podíly všech zpravodajských kanálů, které vysílají v Polsku.

Komerční zpravodajská televize TVN24, vlastněná ITI Group, měla v divácké skupině 4+ sledovanost 2,29 procenta (v listopadu 2007 byla ve stejné divácké skupině sledovanost 3,02 procent).

Sledovanost veřejnoprávního zpravodajského okruhu TVP Info klesla z 5,12 na 4,25 procenta.

Oba kanály měly nižší sledovanost také v kabelových a satelitních sítích. TVN24 sledovalo 4,29% diváků (listopad 2007: 5,62 procenta) a TVP Info 3,13% (3,69%).

zdroj: broadbandtvnews





Reklama




Vybrané články