Quantcast

Z médií děti nejčastěji sledují televizi

| redakce | tisk

Děti v České republice sledují televizní vysílání v průměru 104 minut denně a televize se stává nejvíce využívaným médiem pro trávení volného času dětí. Na druhém místě v žebříčku skončilo sledování videa a DVD (85 minut denně).

Na dalším místě poslech hudby (52 minut), četba knih (39 minut), poslech rádia (39 minut), surfování po internetu (34 minut) a na posledním místě skončila četba a prohlížení časopisů (24 minut). Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Mediaresearch, který uskutečnila ve druhém kvartále letošního roku.

Většina českých dětí ve věku od 4 do 14 let má dnes přístup na internet (75%), více než polovina dětí (57 procent) má přístup k internetu z domova. S narůstajícím věkem dětí klesá jejich zájem o sledování reklamy. Až polovina dětí ve věku do 13 do 14 let v průzkumu uvedla, že nemají rádi sledování reklamy. Nejoblíbenějším médiem dětské populace pro sledování reklamy je televize, která jednoznačně vede u nejnižší věkové skupiny - na reklamu se v televizi dívá až 56 procent dětské populace ve věku od čtyř do šesti let.





Reklama




Vybrané články