Quantcast

Český rozhlas je dobrou značkou roku

| redakce | tisk

Český rozhlas znovu získal ocenění Dobrá značka roku. Udělili mu ji čtenáři titulů společnosti Reader´s Digest, kteří pro Český rozhlas hlasovali v již podeváté uskutečněném průzkumu důvěryhodnosti značek a povolání.

Český rozhlas se stal vítězem v této soutěži důvěryhodnosti již potřetí. Znovu tak porazil všechny své tradiční konkurenty na poli rádiového vysílání, kterými jsou Rádio Impuls nebo Frekvence 1.

Zástupci Českého rozhlasu během slavnostního vyhlášení čtenářům časopisu nejen poděkovali, ale ujistili je také, že je pro ně velkou ctí a závazkem se tímto oceněním chlubit. „Tato cena společnosti Reader?s Digest Výběr navíc jasně ukazuje, že čtenáři tohoto časopisu mají i nadále dobrý vkus,“ navázal na loňský rozhlasový bonmot marketingový ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

zdroj: PR ČRo





Reklama




Vybrané články