Quantcast

UPC zvyšuje rychlost internetu a snižuje cenu u nabídky Extreme

| Tisk

logo Společnosti UPC a Karneval Media od 1. dubna 2007 zásadním způsobem navyšují rychlosti svých internetových služeb pro nové zákazníky na sítích UPC a pro současné a nové zákazníky na síti Karneval a to jak v příchozím (Download), tak v odchozím (upload) směru. Příchozí rychlost dosáhne u nejnižší nabídky 2,048 Mbit/s a u nejvyšší pak 16,384 Mbit/s. Odchozí rychlost se pak bude pohybovat v rozmezí 256 kb/s1,024 Mbit/s.

Současným zákazníkům UPC budou nové rychlosti zavedeny postupně, a to během následujících tří měsíců. Zákazníci internetové služby Karneval Turbo, kde se rychlosti nemění, pak mohou bez jakýchkoliv poplatků přejít okamžitě na aktuálně platnou nabídku podle vlastní volby. U obou společností pak dále dojde ke snížení ceny nabídky Extreme o 321 Kč z 1999 Kč na 1678 Kč. Ceny za ostatní nabídky zůstávají stejné.

V dubnu bude v obou sítích ukončena nabídka Plus a její předplatitelé získají vyšší typ nabídky - Extreme - za stejnou cenu. Vysokorychlostní internet v kabelových sítích obou společností tak bude ve svých hlavních parametrech – v rychlostech a zejména ve FUP – mnohem výhodnější než srovnatelná nabídka ADSL.

Před měsícem jsme razantně navýšili tzv. limity a nyní přišlo stejně razantní navýšení rychlostí. Obě společnosti budou, počínaje dubnem, nabízet celkem sedm různých špičkových internetových služeb, z nichž si může vybrat kdokoliv podle svých finančních a časových možností i podle požadavků na technické parametry. Naše internetové služby zůstávají přes veškeré změny trhu na vrcholu díky šíři a výhodnosti nabídek a poměru cena/ rychlost/ kvalita/ zákaznické zázemí,“ komentuje změny generální ředitel společnosti UPC a jednatel společnosti Karneval Média Václav Bartoň a dodává: „Rychlost a doporučený objem přenášených dat – tedy to, co uživatele nejvíce zajímá, jsou ve srovnání s ostatními provozovateli internetových služeb více než konkurenceschopné. Naše internetové nabídky navíc neobsahují žádné skryté podmínky, omezení na určitou dobu, dodatečná zpoplatňování, a různá „jestliže“ a „když“, nejlépe psaná malým písmem na rubu smlouvy.Takovéto berličky jsou pro obě firmy nedůstojné.

Navýšení rychlostí pro nové zákazníky

Navýšení rychlostí pro nové zákazníky a současné zákazníky Karnevalu je následující:

Noví zákazníci od 1.4.2007
tabulka

Poznámka: nabídka Flex není prozatím zavedena v síti Karneval



Navýšení rychlostí pro současné zákazníky UPC

Současným zákazníkům budou rychlosti navyšovány následovně
tabulka


Navyšování bude probíhat vždy po celý příslušný měsíc, tj. nikoliv k jeho prvnímu dni. Tarify TURBO 1M, 3M, 5M a 7M v síti Karneval se nenavyšují. Jejich uživatelé mohou bez jakýchkoliv poplatků přejít okamžitě na aktuální tarify podle vlastní volby.

František Malina
ředitel PR a tiskový mluvčí
skupiny UPC v ČR





Reklama




Vybrané články