Quantcast

UPC otevírá nové pracoviště klientského centra v Meziboří

| Tisk

logo Společnost UPC oznamuje, že zahajuje provoz nově vybudovaného pracoviště svého klientského centra v severočeském Meziboří (u Litvínova). K dnešnímu datu zde UPC zaměstnává už přes třicet pracovníků z řad obyvatel regionu. Společnost plánuje, že celkový počet nově vytvořených pracovních míst se bude na konci roku pohybovat okolo sedmdesáti. Klientské centrum UPC tak po dřívějším vytvoření dvou pracovišť v ostravském a libereckém regionu úspěšně dovršilo zásadní rozšíření svých kapacit.

UPC usiluje o to, aby služby, které nabízí, byly snadno dostupné, uživatelsky jednoduché a aby se přístup k zákazníkům opíral o porozumění jejich přáním. Nové pracoviště Klientského centra představuje další nezbytný a významný krok na této cestě“ komentuje rozšíření klientského centra ředitel UPC Václav Bartoň a dodává: všichni noví zaměstnanci byli vybráni a proškoleni tak, aby splňovali ta nejnáročnější kritéria, umožňující obsluhu zákazníků v pohodlí jejich domova.“

Pracoviště v Meziboří není určeno pro osobní styk se zákazníky, ale pro vyřizování jejich telefonických, písemných a e-mailových požadavků. Nábor a výběr kvalifikovaných pracovníků v regionu probíhal za podpory MÚ Meziboří již od dubna 2008. Všichni noví zaměstnanci prošli několikatýdenním odborným kurzem, v němž si osvojili nejnovější poznatky péče o klienty. Svoji činnost budou vykonávat v nově rekonstruovaném a technicky špičkově vybaveném objektu.



Klientské centrum UPC v současné době poskytuje práci více než třem stovkám osob ve čtyřech různých regionech včetně hlavního města Prahy.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR





Reklama




Vybrané články