Quantcast

Internet UPC využívá již přes čtyři sta tisíc českých domácností

| Tisk

logo Počet českých domácností, které využívají vysokorychlostní internet UPC překročil v druhé polovině října čtyř set tisícovou hranici. Vedle nich ho dále využívají tisíce malých a středních firem a stovky velkých podniků.

Podle průběžné ankety prováděné společností mezi novými zákazníky přitahuje internet UPC české domácnosti především poměrem rychlost/cena//zákaznické zázemí a dále servisem a dodatkovými službami. Podle ankety patří mezi přednosti internetové služby od UPC rovněž skutečnost, že využívá-li ji domácnost v doporučené kombinaci s kabelovou televizí či telefonem může navíc získat výraznou slevu.

Václav Bartoň, generální ředitel UPC, vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně: „Jednoduchá objednávka a instalace, příznivá cena, vysoká rychlost, technická podpora a v poslední době zejména nabídka modemu, na nějž lze bezplatně a vzduchem napojit další počítače, notebooky, herní konzole, tiskárny a podobná zařízení. To vše vede k tomu, že náš internet dlouhodobě vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích. Ne nadarmo se říká, že internet od UPC začíná svými kvalitami tam, kde jiné nabídky končí.“

Internetové služby UPC jsou aktuálně dostupné více než jednomu ze čtyř miliónů českých domácností. Mezi jeho přednosti patří především snadná objednávka, kompletní instalace, kterou provádí vyškolený technik UPC, nejlepší poměr technická kvalita/výkon/cena a profesionální technická podpora Klientského centra UPC. Internetová nabídka od UPC nabízí pod značkou Fiber Power, rychlosti 10, 25, 50 a 100 Mbit/s za ceny v rozmezí 494 Kč až 999 Kč. Z internetové nabídky UPC si tak mohou vybrat jak nenároční uživatelé, tak domácnosti s řadou počítačů a dalších zařízení vyžadujících přístup k internetové síti.

Od června 2009 pak UPC nabízí i internetovou řadu Power Business určenou malým firmám a podnikatelům. Za uplynulé období si Power Business vydobyl v tomto segmentu trhu pozici třetí nejrozšířenější služby. V Praze je co do počtu zákazníků na druhém místě. Preferují ho zejména IT společnosti a společnosti působící ve službách.



Na konci října překonala čtyř set tisícovou hranici zákazníků i digitální televize UPC.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR





Reklama




Vybrané články