Quantcast

Eurosport zažije největší změnu loga a vysílací grafiky v historii

| Tisk

Eurosport představil novou identitu značky pro Evropu, Střední východ, severní Afriku i Asii a pacifickou oblast.

Od svého spuštění v roce 1989 vyrostl Eurosport z pouhého jednoho televizního kanálu v jednu z nejvýznamnějších mediálních značek. Čeští a slovenští diváci sledují vysílání Eurosportu pod stejným logem už od května roku 1998. Český komentář vybraných přenosů byl v roce 2006 nahrazen 100% jazykovou mutací. V srpnu 2009 začal vysílat česky i druhý program Eurosportu. V roce 2010 se k němu přidaly české webové stránky a internetový přehrávač Eurosport Player.

"Věřili jsme, že je správný čas na modernizaci a dodání energie značce Eurosport, abychom reflektovali naši pozici vedoucího poskytovatele živých sportovních přenosů v Evropě a zároveň pokračovali v expanzi jako mezinárodní mediální skupina," říká Laurent-Eric Le Lay, výkonný ředitel Eurosportu.

Vznik nových technologií nám umožňuje neustále inovovat a denně přinášet fanouškům živou sportovní akci odkudkoliv, ať už prostřednictvím televize, počíteče, mobilního telefonu nebo tabletu. Zůstali jsme věrni naší sportovní historii a divákům.”


obrázek



Nové logo Eurosportu vychází z tradiční podoby. Největší změna se týká typických modrých hvězdiček, které budou nově bílé, resp. šedivé v závislosti na pozadí. Eurosport bude pro všechnu vysílací grafiku nově využívat font Klavika.

Na propagaci změny se podíleli čeští sportovci, kteří v Praze natočili šest dvacetivteřinových klipů společných pro celosvětové vysílání. Nový kabát Eurosportu představí sprinter Libor Žilka, biatlonista Michal Šlesingr, snowboardista Martin Černík, skokan na lyžích Borek Sedlák, triatlonista Petr Loffelman a skateboardista Jan Tomšovský.

Eurosport





Reklama




Vybrané články