Quantcast

UPC DTH má mezi poskytovateli služeb satelitní TV nejvíce spokojených zákazníků

| Tisk

logo UPC DTH S.à r.l., přední poskytovatel služeb satelitní televize ve střední a východní Evropě, s potěšením oznamuje, že jeho služby UPC Direct v Maďarsku a freeSAT v Česku a na Slovensku získaly v rozsáhlém průzkumu kvality poskytovatelů služeb satelitní televize na trhu v těchto zemích nejvyšší skóre spokojenosti u zákazníků. Výzkum pro UPC DTH realizovala respektovaná poradenská a výzkumná agentura BellResearch.

Výzkumné společnosti, které zjišťují spokojenost zákazníků s konkrétní značkou na trhu, často používají metodiku nazvanou Net Promoter Score (NPS). Je založena na tom, do jaké míry je zákazník ochoten doporučit služby týkající se průzkumu známému nebo příbuznému. Na základě toho se určuje loajalita zákazníka. Samotný výzkum BellResearch ukázal, že zákazníci s velkou pravděpodobností doporučí služby UPC DTH svým známým nebo příbuzným a zároveň jsou nejspokojenějšími zákazníky na trhu satelitních televizí v Maďarsku, Česku a na Slovensku.

Tento výsledek odráží naše tříleté úsilí, kdy jsme se intenzivněji zaměřili na přání a potřeby našich zákazníků. Pro UPC DTH je prioritou poskytovat svým zákazníkům co nejlepší zákaznický servis na trhu satelitní a kabelové televize v Maďarsku, na Slovensku a v České republice. V praxi toho dosahujeme co nejkvalitnějším přístupem zaměstnanců našeho centra služeb zákazníků, kteří jsou speciálně vyškoleni v oblasti péče o zákazníka a nedávno získali mezinárodní ocenění za špičkovou kvalitu svých služeb. Na našem úspěchu se podílí i síť našich obchodních zástupců ve všech třech zemích, díky které je společnost UPC DTH schopna poskytovat novým zákazníkům profesionální servis od prvního okamžiku.

Výsledky průzkumu společnosti BellResearch navíc dokazují, že naše společnost plní svůj závazek vůči zákazníkům a vždy jim poskytuje snadno dostupnou zákaznickou podporu nejvyšší úrovně. Zákazníci si mohou vybrat mezi různými způsoby, jak kontaktovat freeSAT nebo UPC Direct, včetně Skypu, Facebooku nebo funkce „Zavolejte mi“ na naší webové stránce a samozřejmě také telefonicky prostřednictvím našeho oceňovaného centra služeb zákazníkům. Neustálé rozšiřování naší programové nabídky je také jedním z faktorů, který přispívá k rostoucí spokojenosti našich zákazníků. V roce 2013 freeSAT a UPC Direct zařadily do svých programových balíků „medium“ a „plus“ více než sedm nových kanálů.

Všechny tyto snahy přispěly k tomu, že freeSAT na Slovensku nedávno překročil hranici 60 000 zákazníků. Dosáhli jsme tak dalšího mezníku v pokračujícím růstu služeb freeSAT.



Jsem velmi rád, že naši zákazníci nás hodnotí takto kladně a jsou ochotni nás dále doporučit svým přátelům nebo příbuzným. I nadále budeme naslouchat našim zákazníkům a realizovat podobné průzkumy, abychom měli jistotu, že jsme na té správné cestě. Právě díky tomu můžeme hledat nové způsoby, jak zákazníkům poskytnout vždy ty nejlepší služby,“ řekl Michael Lee, generální ředitel UPC DTH S.à r.l.

András Benke, výzkumný pracovník společnosti BellResearch, pronesl: „I my jsme rádi, že můžeme prezentovat tento průzkum pro společnost UPC DTH. Takto rozsáhlý projekt ukazuje, jak můžeme využít naše bohaté zkušenosti v oblasti průzkumu pro mediální společnosti, které chtějí vědět, zda poskytují svým zákazníkům ty nejlepší služby. Výsledky při použité metodice ukazují, že společnost UPC DTH může pokračovat ve své úspěšné misi, kde je na prvním místě zákazník.“

UPC DTH





Reklama




Vybrané články