Quantcast

Viacom přebírá řízení MTV v České republice a na Slovensku

| Tisk

logo Mezinárodní společnost Viacom International Media Networks (VIMN) oznámila svůj záměr převzít provozní aktivity MTV v České republice a na Slovensku s platností od 1. ledna 2014, v souvislosti s vypršením platnosti ochranných známek a vysílací licence, která opravňovala k šíření české a slovenské verze kanálu MTV společnost CET 21.



Viacom plánuje nadále posilovat pozici MTV v České republice zvýšením důrazu na dlouholetou koncepci formy zábavního obsahu tohoto lokalizovaného kanálu, a to při zachování cílové skupiny, 15-29 let. Od ledna 2014, urychlí své lokalizační procesy tak, aby již existující obsah na trhu, byl plně k dispozici divákům v obou regionech mnohem rychleji.

Bartosz Witak, generální ředitel pro CEE a Izrael, řekl: "Spolu s nedávným uvedením televizních kanálů Nickelodeon a Comedy Central Extra, navazující na kvalitu hudebních kanálů, MTV Hits, MTV Rocks a MTV Live HD, VH1 Classic a VH1, je Viacom přítomen s širokým portfoliem kanálů na mediálních trzích v České republice a na Slovensku. Převzetí provozních aktivit, je logickým postupem v rámci naší současné regionální expanze. Jsme přesvědčeni, že zvýšením našeho důrazu na dlouhodobé zábavní formáty, bude vysílání MTV lépe odpovídat měnícím se zvykům diváků z řad místní mládeže a bude velkým přínosem pro český a slovenský trh. Děkujeme společnosti CME za jejich úsilí při upevňování pozice MTV v České republice a na Slovensku v průběhu několika posledních let a jsme otevřeni budoucí spolupráci s CET 21, pokud se k takové spolupráci naskytne příležitost.“

redakce





Reklama




Vybrané články