Quantcast

TV Smíchov slaví první narozeniny. Od ledna mění programové schéma

| Tisk

Komediální televizní stanice SMÍCHOV ze skupiny Nova dnes slaví 1. narozeniny. Spuštěna byla den před Vánoci 2012 a od té doby vysílá program pro celou rodinu složený především z komediálních filmů, zábavných pořadů, hraných i animovaných seriálů a sitcomů. Díky rostoucí divácké oblibě dosáhl SMÍCHOV za uplynulý rok na celodenní průměrný share 1,69 % mezi diváky 15-54. Za rok své existence přinesl dohromady 735 komediálních filmů a 7853 jednotlivých dílů populárních seriálů a sitcomů. Diváci se mohou od 6. ledna 2014 těšit na změnu programového schématu. Nově bude SMÍCHOV v primetime během prvních čtyř dnů v týdnu vysílat sitcomy a zbylé tři dny v týdnu filmy. Další změna se ve vysílání projeví už od dnešního dne, kdy SMÍCHOV představuje svou první původní tvorbu, krátký humorný pořad Desítka.


obrázek

Desítka je minutová hitparáda plná gagů, komických situací a výroků, kterých by se měl člověk vyvarovat, pokud chce přežít v civilizovaném světě. Ve vysílání SMÍCHOVA se objeví od 23. prosince 2013 a to přibližně 5x denně.

SMÍCHOV dává divákům přesně to, co v současném světě potřebují – jednoduchý a zábavný obsah, který jim umožní relaxovat a oprostit se od každodenních starostí. Mám velkou radost, že se nám daří rozdávat smích v průměru u 1,69% diváků 15-54 u TV. Pro další rok jsme připravili změnu programového schématu, v rámci které budeme vysílat v primetime od pondělí do čtvrtka řadu 5 sitcomů Přátelé, Zlatá sedmdesátá, Dva a půl chlapa, Mike a Molly, Joey. Filmům bude vyhrazen primetime vždy od pátku do neděle,“ prozradila Zuzana Menšíková, vedoucí kanálu SMÍCHOV.


obrázek

Vysoké divácké odezvě se během prvního roku fungování stanice SMÍCHOV těšily např. seriály Přátelé, Ženatý se závazky, Krok za krokem, legendární televizní pořad TELE TELE nebo talkshow Mr.GS. Nejúspěšnějším filmem se stala Smlouva s ďáblem vysílaná 26.8.2013, která dosáhla 4,28 % share v 15-54. Ze seriálů a sitcomů diváky nejvíc zaujal Krok za krokem, na který se v průměru dívalo 2,81 % diváků 15-54 u TV. Podvečerní pásmo animovaných pořadů nazvané SMÍŠKOVÉ se těší velké oblibě především mladších diváků ve věku 4-14, mezi kterými dosahuje blok 4 dětských seriálů průměrný share 10,44 %.

V roce 2013 přinesl SMÍCHOV také dvě partnerství. Jako mediální partner podpořil skupinu KOMICI s.r.o. a jejich stand-up comedy tour. Ve spolupráci se SMÍCHOVEM proběhla SMÍCHOVská tour „Albertík a SMÍŠKOVÉ“, v rámci které se prezentovali SMÍŠKOVÉ spolu s klaunem školákem Albertíkem v druhé polovině letošního roku na akcích po celé České republice.



Další zábavný obsah pro celé rodiny je připraven na webových stránkách SMICHOV.tv.


obrázek

Graf: Vývoj týdenního primetime podílu na sledovanosti SMÍCHOVA v CS 15-54

Do skupiny Nova patří vedle hlavního kanálu také filmová Nova Cinema, chlapský FANDA, komediální SMÍCHOV, sportovní Nova Sport, TELKA s přehlídkou legendárních pořadů a široké portfolio online projektů v čele s videoportálem VOYO.

Zdroj: ATO-Mediaresearch. Údaje jsou počítány od začátku měření, tj. od 1. 2. 2013.

Anna Suchá





Reklama




Vybrané články