Quantcast

Nova sníží základní cenu reklamy

| redakce | tisk

Česká komerční TV Nova sníží základní cenu reklamy. Změna bude platit od ledna příštího roku. Snížit cenu donutil provozovatele pokles inzertního trhu. Zásah jednoho procenta cílové skupiny diváků (CPP - Cost per Point) letos stál 29 600 korun. V příštím roce to bude 22 500 korun - tedy o 24 procent méně.

Informaci přinesl deník E15. Není ale jasné, zda inzerent nakonec zaplatí v průměru méně či více než letos. TV Nova nabízí pro příští rok celou řadu slev ze základní ceny v závislosti na objemu investic nebo době umístění inzerce.

V příštím roce nebude televize poskytovat 15% agenturní provizi.

Televizi Nova vlastní mediální skupina CME, která působí také na Slovensku, v Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku, Rumunsku a na Ukrajině.

zdroj: E15,ČTK





Reklama




Vybrané články