Quantcast

Óčko v dubnu lámalo rekordy

| redakce | tisk

Hudební stanici Óčko se podařilo v dubnu 2013 dosáhnout rekordní podíl na sledovanosti. Hodnotou sharu na úrovni 1,92% v CS 15-34 dosáhlo nejlepší výsledek od vstupu do měření.

Díky rostoucímu trendu stanice v dubnu přelomila svůj dosavadní rekord, když dosáhla u diváků ve věku 15-34 let podíl na sledovanosti ve výši 1,92%. Od začátku roku 2013 si tím zlepšila pozici na trhu o 22,3%.

Narůstající podíl na sledovanosti v hlavní prodejní cílové skupině 15-34 byl způsoben hlavně rostoucí oblibou mezi mladými diváky ve věku 12-18 let. U této skupiny diváků zaznamenalo Óčko historicky nejvyšší podíl na sledovanosti na úrovni 4,18%, co představuje 21,9%-ní nárůst od začátku roku. Óčko je však úspěšné nejen u teenagerů, jen v dubnu oslovilo 2,2 mil. diváků diváků ve věku 18-35 let (tj. 90% všech Čechů a Češek v této věkové kategorii).

Vývoj podílu na sledovanosti stanice Óčko, CS 15-34 a CS 12-18

Óčko v dubnu lámalo rekordy
▲ Óčko v dubnu lámalo rekordy

Óčko, jako stabilní člen televizního trhu je z pohledu složení diváků „nejmladší“ digitální stanicí na trhu, když až 57% diváků stanice je ve věku 4-34 let. V této věkové skupině oslovuje stanice měsíčně více než 3,3 mil. diváků. To představuje víc než 92% populace, kteří se stanicí tráví v průměru téměř 46 minut denně.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články