Quantcast

Rodina stanic Pohoda po prvním měsíci s 0,6% podílem

| redakce | tisk

Za první čtyři týdny dosáhla skupina stanic RELAX, REBEL A RETRO souhrnného podílu na sledovanosti 0,6% v produktivní populaci 15-54 let.

Jeden lifestylový a dva hudební kanály jsou nadprůměrně oblíbené u diváků střední generace mezi 35 až 54 lety, u nichž dosáhly za první měsíc podílu přes 0,7%. Nejúspěšnějším dnem byla sobota 28.9., kdy si trojice REstanic zajistila podíl 1,1% v cílové skupině 15-54. Mezi diváky ve středním věku 35-54 let ještě o jednu desetinu více.

Nový REBEL a rebrandovaný RELAX a RETRO vykazují vyšší podíl na sledovanosti během víkendů - úspěšné jsou především odpolední dokumenty o cestování a večerní zábavní formáty na RELAXU.

Největší diváckou oblibu získal na RELAXU cestopisný magazín Mapy Vašich cest, dále Krampovoloviny nebo telenovela Divoký anděl. Zábavný pořad Novotný na cestách si zajistil nadprůměrnou sledovanost.

REBEL zaujal diváky především největšími rockovými hity od AC-DC nebo Bon Joviho. Pořad Republika bodoval na RETRU.

Všechny tři stanice jsou ve standardním tv-metrovém měření. Prodej klasické grpové kampaně včetně sponzoringu a speciálních projektů zajišťuje mediální zastupitelství tematických televizí Atmedia. Prodej spotových kampaní a regionální prodej reklamy zajišťuje přímým prodejem obchodní oddělení skupiny Pohoda.

Zdroj: ATO - Mediareseach; 9.9.-6.10.2013

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články